Конспекти з української літератури 8 клас
Мета:
навчальна: систематизувати й узагальнити вивчений протягом семестру навчальний матеріал, який стосується знань про життєвий і творчий шлях письменників, зміст їхніх творів, понять із теорії літератури;
розвивальна: розвивати культуру зв'язного мовлення, логічне мислення, формувати вміння обстоювати власну думку;
виховна: виховувати любов до книги, пошану до культури українців, відповідальність за власні успіхи.
Мета:
навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, рівень сформованості вмінь та навичок із вивчених тем;
розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;
виховна: виховувати старанність, відповідальність.
Мета:
навчальна: повторити всю інформацію щодо теорії літератури, біографії митців та узагальнити знання, здобуті впродовж семестру;
розвивальна: розвивати вміння висловлювати власні думки щодо прочитаних творів, коментувати зміст, характеризувати головні образи;
виховна: виховувати відповідальність, старанність, уважність.
Мета:
навчальна: продовжувати роботу над проблематикою твору «Вітька + Галя, або повіть про перше кохання»;
розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння аналізувати, робити висновки, оформлювати свої думки на письмі;
виховна: виховувати загальнолюдські морально-етичні цінності; прищеплювати почуття поваги до високого почуття кохання.
Мета:
навчальна: ознайомити учнів із художніми творами митців рідного краю, зокрема, із творчим здобутком Бориса Грінченка, проаналізувати ідейно-художнє спрямування оповідання «Панько»;
розвивальна: розвивати вміння висловлювати власні думки, формувати світоглядні позиції;
виховна: любов до рідної літератури, формувати естетичні смаки.
Мета:
навчальна: продовжувати роботу над ідейно-художнім змістом твору; навчати характеризувати головні образи твору;
розвивальна: удосконалювати вміння переказувати гумористичні ситуації, формулювати власні думки щодо порушеної проблеми, робити висновки; розвивати критичне мислення;
виховна: виховувати культуру спілкування підлітків.
Мета:
навчальна: продовжувати роботу над ідейно-художнім змістом твору;
розвивальна: удосконалювати вміння переказувати гумористичні ситуації, формулювати власні думки щодо проблеми, робити висновки; розвивати критичне мислення;
виховна: виховувати культуру спілкування підлітків.
Мета:
навчальна: ознайомити учнів зі змістом повісті, розкрити ідейно-тематичне навантаження твору;
розвивальна: виробляти вміння й навички аналізувати внутрішній світ героїв; удосконалювати вміння працювати з текстом, формулювати власні думки щодо порушеної проблеми, робити висновки; розвивати критичне мислення;
виховна: сприяти вихованню талановитого, компетентного читача, поетизації першого почуття, культури спілкування підлітків, підготовки їх до реалій життя.
Мета:
навчальна: повторити відомості про гумор, ознайомити учнів із біографією В. Чемериса, розкрити багатство творчої палітри автора;
розвивальна: розвивати читацькі навички школярів, їхні мислення, увагу, спостережливість, уміння робити коментар прочитаного або почутого
виховна: виховувати життєлюбство, оптимізм у будь-яких ситуаціях.
Мета:
навчальна: ознайомити учнів із біографією Ніни Супруненко, подати аналіз ідейно-художнього змісту поезій харківської майстрині слова;
розвивальна: удосконалювати вміння аналізувати поетичні твору, визначати засоби художньої виразності;
виховна: виховувати естетичні смаки, повагу до поетичного слова, почуття пошани до харківських митців.