Урок: Позакласне читання. Всеволод Нестайко. «Пригоди Робінзона Кукурузо»

Мета: 
  • навчальна: продовжувати роботу над твором Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки», зокрема закцентувати увагу школярів на другій частині трилогії, що має назву «Пригоди Робінзона Кукурузо»; навчати знаходити в тексті елементи комічного, аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння виразно читати й коментувати найцікавіші епізоди тексту, характеризувати улюблених героїв, розкривати риси їхньої вдачі, аргументувати свою думку; 
  • виховна: формувати активну життєву позицію, уміння толерантно й аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну точку зору.
Читати

Урок розвитку зв'язного мовлення. «Дружба! Велике це слово — дружба! Може, найбільше з усіх слів людських»

Мета: 
  • навчальна: продовжувати роботу над творчістю Всеволода Нестайка; 
  • розвивальна: формувати вміння аналізувати, робити висновки, розвивати творчі здібності, висловлювати власні думки, відстоювати свою точку зору; 
  • виховна: виховувати почуття дружби. 
Читати

Урок: Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне в пригодницькій повісті для дітей

Мета: 
  • навчальна: продовжувати роботу над твором Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки», навчати знаходити в тексті елементи комічного, аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння виразно читати й коментувати найцікавіші епізоди тексту, аналізувати зв'язок пригодницького й звичайного, комічного й нейтрального; 
  • виховна: формувати активну життєву позицію, уміння толерантно й аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну точку зору.
Читати

Урок: Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки». Пригодницький захопливий сюжет

Мета: 
  • навчальна: подати основну інформацію про письменника, навчати розуміти поняття романтичного й пригодницького, уміти визначати жанр твору, аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння переказувати й коментувати найцікавіші епізоди тексту, аналізувати зв'язок пригодницького й звичайного, комічного й ней-трального; 
  • виховна: формувати активну життєву позицію, уміння толерантно й аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну точку зору.
Читати

Урок: Контрольна робота № 2 (укр.літ., 6 клас)

Мета: 

  • навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивчених тем; 

  • розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення; 

  • виховна: виховувати відповідальність, старанність.

Читати

Урок-підсумок (6 клас)

Мета: 

навчальна: узагальнити й систематизувати набуті знання; 

розвивальна: удосконалювати вміння аналізувати художні твори різних жанрів, висловлювати власні думки з приводу прочитаного, розвивати навички визначати художні засоби та їхню функцію у творі; 

виховна: виховувати любов до літератури, прищеплювати естетичні смаки. 

Читати

Урок: Позакласне читання. Ігор Калинець. «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»

Мета: 

  • навчальна: подати інформацію про письменника, ознайомити школярів із твором «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою», продовжувати роботу над змістом твору та характеристикою образів; 

  • розвивальна: удосконалювати вміння характеризувати головних героїв, розвивати образне мислення, уяву; 

  • виховна: виховувати естетичні смаки, позитивні погляди на світ. 

Читати

Урок 2: Емма Андієвська. «Говорюща риба»

Мета: 

  • навчальна: подати інформацію про сучасну українську письменницю й художницю; навчити визначати основні ознаки притчевості; 

  • розвивальна: удосконалювати вміння характеризувати твори, виокремлювати фантастичні елементи в казках, розвивати вміння визначати головну думку твору, відшукувати ключові фрази, висловлювати власні думки щодо прочитаного; 

  • виховна: виховувати толерантне ставлення до інших, уміння бачити й розуміти красу світу, прагнення до гармонійного співіснування.

Читати

Урок: Емма Андієвська. «Говорюща риба»

Мета: 

  • навчальна: подати інформацію про сучасну українську письменницю й художницю; навчити визначати основні ознаки притчевості; 

  • розвивальна: удосконалювати вміння характеризувати твори, виокремлювати фантастичні елементи в казках, розвивати вміння визначати головну думку твору, відшукувати ключові фрази, висловлювати власні думки щодо прочитаного; 

  • виховна: виховувати толерантне ставлення до інших, уміння бачити й розуміти красу світу, прагнення до гармонійного співіснування.

Читати

Урок: Емма Андієвська. «Казка про яян»

Мета: 

  • навчальна: подати інформацію про сучасну українську письменницю й художницю; навчити визначати основні ознаки притчевості; 

  • розвивальна: удосконалювати вміння характеризувати твори, виокремлювати фантастичні елементи в казках, розвивати вміння визначати головну думку твору, відшукувати ключові фрази, висловлювати власні думки щодо прочитаного. 

  • виховна: виховувати толерантне ставлення до інших, уміння бачити й розуміти красу світу, прагнення до гармонійного співіснування.

Читати