- навчальна: продовжувати роботу над творчістю Лесі Ворониної, зокрема над її твором «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9», продовжувати роботу над умінням характеризувати образи персонажів твору;
- розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст твору, аналізувати його, характеризувати дійових осіб;
- виховна: формувати позитивний світогляд, виховувати прагнення до самовдосконалення, прищеплювати інтерес до пізнання нового.
Мета:
Мета:
- навчальна: продовжувати роботу над творчістю Лесі Ворониною, зокрема над її твором «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9», навчати розмежовувати події реальні та фантастичні;
- розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст твору, аналізувати його, характеризувати дійових осіб;
- виховна: формувати позитивний світогляд, виховувати прагнення до самовдосконалення, прищеплювати інтерес до пізнання нового.
Мета:
- навчальна: подати коротку інформацію про Лесю Воронину як про сучасну письменницю, що творить для дітей, навчати висловлювати своє сприйняття оповіді;
- розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст твору, аналізувати його, характеризувати дійових осіб;
- виховна: формувати позитивний світогляд, виховувати прагнення до самовдосконалення, прищеплювати інтерес до пізнання нового.
Мета:
- навчальна: ознайомити школярів із творчістю відомого українського письменника Олександра Копиленка; продовжувати роботу з аналізу художніх текстів;
- розвивальна: формувати вміння аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, мораль-ний вибір у різних життєвих ситуаціях; розвивати навички виразного читання; удосконалювати вміння висловлюватися про зв'язок прочитаного з власними життєвими спостереженнями;
- виховна: виховувати любов до природи, формувати активну життєву позицію, позитивні риси характеру.
Мета:
- навчальна: продовжити роботу над твором «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» — повісті про таємничі, веселі й незвичайні події, передані образним словом, навчати знаходити в тексті твору реальні (звичайні) та пригодницькі події;
- розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст уривків повісті, визначати кульмінаційні епізоди, характеризувати образи головних і другорядних героїв, їхню поведінку в різних життєвих ситуаціях, формувати навички висловлювати власні думки про місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини;
- виховна: виховувати усвідомлення значення романтичності, життєлюбства.
Мета:
- навчальна: продовжити роботу над твором «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» — повісті про таємничі, веселі й незвичайні події, передані образним словом, навчати знаходити в тексті твору реальні (звичайні) та пригодницькі події;
- розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст уривків повісті, визначати кульмінаційні епізоди, характеризувати образи головних і другорядних героїв, їхню поведінку в різних життєвих ситуаціях, формувати навички висловлювати власні думки про місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини;
- виховна: виховувати усвідомлення значення романтичності, життєлюбства.
Мета:
- навчальна: продовжити роботу над твором «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» — повістю про таємничі, веселі й незвичайні події, передані образним словом, навчати знаходити в тексті твору реальні (звичайні) та пригодницькі події;
- розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст уривків повісті, визначати кульмінаційні епізоди, характеризувати образи головних і другорядних героїв, їхню поведінку в різних життєвих ситуаціях, формувати навички висловлювати власні думки про місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини;
- виховна: виховувати усвідомлення значення романтичності, життєлюбства.
Мета:
- навчальна: подати коротку інформацію про Ярослава Стельмаха, розпочати роботу над твором «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» — повісті про таємничі, веселі й незвичайні події, передані образним словом, навчати знаходити в тексті твору реальні (звичайні) та пригодницькі події;
- розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст уривків повісті, визначати кульмінаційні епізоди, характеризувати образи головних і другорядних героїв, їхню поведінку в різних життєвих ситуаціях, формувати навички висловлювати власні думки про місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини;
- виховна: виховувати усвідомлення значення романтичності, життєлюбства.
Мета:
- навчальна: продовжувати роботу над твором Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки», навчати знаходити в тексті елементи комічного, аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях;
- розвивальна: удосконалювати вміння виразно читати й коментувати найцікавіші епізоди тексту, характеризувати улюблених героїв, розкривати риси їхньої вдачі, аргументувати свою думку;
- виховна: формувати активну життєву позицію, уміння толерантно й аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну точку зору.
Мета:
- навчальна: продовжувати роботу над твором Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки», навчати знаходити в тексті елементи комічного, аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях;
- розвивальна: удосконалювати вміння виразно читати й коментувати найцікавіші епізоди тексту, характеризувати улюблених героїв, розкривати риси їхньої вдачі, аргументувати свою думку;
- виховна: формувати активну життєву позицію, уміння толерантно й аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну точку зору.