Урок: Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Характеристика образів повісті

Мета: 
  • навчальна: продовжувати роботу над творчістю Лесі Ворониної, зокрема над її твором «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9», продовжувати роботу над умінням характеризувати образи персонажів твору; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст твору, аналізувати його, характеризувати дійових осіб; 
  • виховна: формувати позитивний світогляд, виховувати прагнення до самовдосконалення, прищеплювати інтерес до пізнання нового.
Читати

Урок: Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» — фантастична, романтична, багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності

Мета: 
  • навчальна: продовжувати роботу над творчістю Лесі Ворониною, зокрема над її твором «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9», навчати розмежовувати події реальні та фантастичні; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст твору, аналізувати його, характеризувати дійових осіб; 
  • виховна: формувати позитивний світогляд, виховувати прагнення до самовдосконалення, прищеплювати інтерес до пізнання нового.
Читати

Урок: Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»

Мета: 
  • навчальна: подати коротку інформацію про Лесю Воронину як про сучасну письменницю, що творить для дітей, навчати висловлювати своє сприйняття оповіді; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст твору, аналізувати його, характеризувати дійових осіб; 
  • виховна: формувати позитивний світогляд, виховувати прагнення до самовдосконалення, прищеплювати інтерес до пізнання нового.
Читати

Урок: Література рідного краю. Олександр Копиленко

Мета:
  • навчальна: ознайомити школярів із творчістю відомого українського письменника Олександра Копиленка; продовжувати роботу з аналізу художніх текстів; 
  • розвивальна: формувати вміння аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, мораль-ний вибір у різних життєвих ситуаціях; розвивати навички виразного читання; удосконалювати вміння висловлюватися про зв'язок прочитаного з власними життєвими спостереженнями; 
  • виховна: виховувати любов до природи, формувати активну життєву позицію, позитивні риси характеру.
Читати

Урок: Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчаків

Мета: 
  • навчальна: продовжити роботу над твором «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» — повісті про таємничі, веселі й незвичайні події, передані образним словом, навчати знаходити в тексті твору реальні (звичайні) та пригодницькі події; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст уривків повісті, визначати кульмінаційні епізоди, характеризувати образи головних і другорядних героїв, їхню поведінку в різних життєвих ситуаціях, формувати навички висловлювати власні думки про місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини; 
  • виховна: виховувати усвідомлення значення романтичності, життєлюбства. 
Читати

Урок: Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера». Композиція повісті

Мета: 
  • навчальна: продовжити роботу над твором «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» — повісті про таємничі, веселі й незвичайні події, передані образним словом, навчати знаходити в тексті твору реальні (звичайні) та пригодницькі події; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст уривків повісті, визначати кульмінаційні епізоди, характеризувати образи головних і другорядних героїв, їхню поведінку в різних життєвих ситуаціях, формувати навички висловлювати власні думки про місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини; 
  • виховна: виховувати усвідомлення значення романтичності, життєлюбства. 
Читати

Урок: Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера». Характеристика образів Сергія та Митька

Мета: 
  • навчальна: продовжити роботу над твором «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» — повістю про таємничі, веселі й незвичайні події, передані образним словом, навчати знаходити в тексті твору реальні (звичайні) та пригодницькі події; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст уривків повісті, визначати кульмінаційні епізоди, характеризувати образи головних і другорядних героїв, їхню поведінку в різних життєвих ситуаціях, формувати навички висловлювати власні думки про місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини; 
  • виховна: виховувати усвідомлення значення романтичності, життєлюбства.
Читати

Урок: Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера»

Мета: 
  • навчальна: подати коротку інформацію про Ярослава Стельмаха, розпочати роботу над твором «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» — повісті про таємничі, веселі й незвичайні події, передані образним словом, навчати знаходити в тексті твору реальні (звичайні) та пригодницькі події; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст уривків повісті, визначати кульмінаційні епізоди, характеризувати образи головних і другорядних героїв, їхню поведінку в різних життєвих ситуаціях, формувати навички висловлювати власні думки про місце уяви, фантазії, романтичності в житті сучасної людини; 
  • виховна: виховувати усвідомлення значення романтичності, життєлюбства. 
Читати

Урок: Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Романтичне й пригодницьке в повісті для дітей

Мета: 
  • навчальна: продовжувати роботу над твором Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки», навчати знаходити в тексті елементи комічного, аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння виразно читати й коментувати найцікавіші епізоди тексту, характеризувати улюблених героїв, розкривати риси їхньої вдачі, аргументувати свою думку; 
  • виховна: формувати активну життєву позицію, уміння толерантно й аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну точку зору.
Читати

Урок: Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Характеристика основних образів

Мета: 
  • навчальна: продовжувати роботу над твором Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки», навчати знаходити в тексті елементи комічного, аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях; 
  • розвивальна: удосконалювати вміння виразно читати й коментувати найцікавіші епізоди тексту, характеризувати улюблених героїв, розкривати риси їхньої вдачі, аргументувати свою думку; 
  • виховна: формувати активну життєву позицію, уміння толерантно й аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну точку зору.
Читати