Конспекти з української літератури 5 клас
Мета:
навчальна: повторити й поглибити знання школярів про українських письменників, їхні твори, поняття із теорії літератури;
розвивальна: розвивати творчі здібності, спостережливість, фантазію, удосконалю-вати комунікативні вміння, уміння працювати в групах;
виховна: виховувати любов до читання, повагу до українських митців.
Мета:
навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивчених тем;
розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;
виховна: виховувати відповідальність, старанність.
Мета:
навчальна: узагальнити й систематизувати вивчений матеріал, який стосується творчості письменників, їхніх творів, понять із теорії літератури;
розвивальна: розвивати логічне мислення, творчу уяву, уміння акумулювати власні знання під час опрацювання завдань;
виховна: виховувати любов до рідної літератури, митців, до книги.
Мета:
навчальна: подати відомості школярам про письменника, його творчість, з'ясувати ідейно-тематичну спрямованість оповідань майстра художнього слова;
розвивальна: розвивати культуру зв'язного мовлення, уміння аналізувати художні образи, висловлювати власну думку;
виховна: виховувати повагу до письменників рідного краю, розвивати естетичні смаки, любов до природи.
Мета:
навчальна: продовжувати роботу з творчістю М. Вінграновського, зосередивши увагу на його творі «Первінка», розкрити суть взаємозв'язку тварин та людей;
розвивальна: удосконалювати вміння переказувати текст, висловлювати власну думку з порушених питань, розвивати логічне мислення, спостережливість, уважність;
виховна: виховувати пошану до природи, відповідальність за долю братів наших менших, патріотизм.
Мета:
навчальна: продовжувати роботу з творчістю М. Вінграновського, зосередивши увагу на гуманістичній спрямованості повісті «Сіроманець», розкрити поняття дружби тварини та людини;
розвивальна: удосконалювати вміння переказувати найцікавіші епізоди повісті, коментувати вчинки дійових осіб, розвивати спостережливість, логічне мислення, уміння грамотно висловлювати власну думку;
виховна: виховувати дбайливе ставлення до природи, відповідальність за свої вчинки.
Мета:
навчальна: продовжувати роботу з творчістю М. Вінграновського, зосередивши увагу на гуманістичній спрямованості повісті «Сіроманець»;
розвивальна: удосконалювати вміння переказувати найцікавіші епізоди повісті, коментувати художні описи природи, розвивати спостережливість, логічне мислення, уміння грамотно висловлювати власну думку;
виховна: виховувати дбайливе ставлення до природи.
Мета:
навчальна: продовжувати роботу з творчістю М. Вінграновського, зосередивши увагу на гуманістичній спрямованості повісті «Сіроманець»;
розвивальна: удосконалювати вміння переказувати найцікавіші епізоди повісті, коментувати художні описи природи, розвивати спостережливість, логічне мислення, уміння грамотно висловлювати власну думку;
виховна: виховувати дбайливе ставлення до природи.
Мета:
навчальна: продовжувати роботу з поетичними творами М. Вінграновського, навчати коментувати художні образи природи;
розвивальна: удосконалювати вміння вдумливо та виразно читати поезії, розвивати логічне мислення, уміння комунікативно доцільно висловлювати власні думки щодо змісту віршів;
виховна: виховувати патріотизм.
Мета:
навчальна: подати відомості про Миколу Вінграновського, продовжувати роботу з поетичними творами, навчати коментувати художні образи природи;
розвивальна: удосконалювати вміння вдумливо та виразно читати поезії, розвивати логічне мислення, уміння комунікативно доцільно висловлювати власні думки щодо змісту віршів;
виховна: виховувати патріотизм.
chevron_left
chevron_right