Перевірити вміння писати твори-роздуми на основі вивченого матеріалу; розвивати навички зв'язного писемного мовлення та вміння дотримуватися композиції твору-роздуму; формувати творче мислення учнів; виховувати навички раціонального використання часу, інтерес до наслідків власної праці.
Ознайомити учнів із публіцистичною та літературознавчою діяльністю І. Франка, із змістом його літературознавчих статей; формувати вміння працювати із науково-популярною літературою; навчати складати тези літературознавчих праць; виховувати шанобливе ставлення до особи письменника та його літературної спадщини.
Охарактеризувати образ Реґіни, її трагічну долю; розкрити феміністичні ідеї твору, визначити, у чому полягає його художня майстерність; розвивати навички аналізу прозового твору, характеристики персонажів; виховувати почуття власної гідності, формувати особисту позицію учнів щодо гендерної рівності.
Розкрити характерні риси вдачі представників інтелігенції у повісті «Перехресні стежки» І. Франка; розвивати вміння характеризувати образи-персонажі прозового твору; виховувати в учнів почуття патріотизму, любові до ближнього.
Теорія літератури: поглиблене поняття образу-персонажа.
Теорія літератури: соціально-психологічна повість.
Обладнання: текст повісті, словник літературознавчих термінів.
Тип уроку: комбінований.
Дати загальну характеристику прози І. Франка, ознайомити з основними прозовими творами, розкрити їх тематику; ознайомити із змістом та розглянути композицію новели «Сойчине крило», охарактеризувати образ героя-адресата, визначити гуманістичний пафос твору; розвивати навички ідейно-художнього аналізу прозових творів, формувати вміння добирати цитати до характеристики героїв; виховувати віру в перемогу добра над злом.
З'ясувати біблійну основу сюжету, розкрити проблематику, ідейно-художній зміст прологу до поеми; розвивати навички роботи з текстом, удосконалювати роботу над розкриттям ідейно-художнього змісту; виховувати критичне мислення, бажання працювати з додатковою літературою.
Дати загальну характеристику збірки «Мій Ізмарагд»; акцентувати увагу на біблійних мотивах та образах, легендах та притчах, ознайомити з поетичним кредо І. Франка, з ідейно-художнім змістом поезії «Легенда про вічне життя»; поглибити знання про художній образ та його різновиди; розвивати навички аналізу ліричного твору, виразного читання, уміння висловлювати власні роздуми про сенс та мету художньої творчості; виховувати повагу до особистості І. Франка.