Навчати дошкільників плавати починаємо вже в молодшій групі. Пеpше відвідування басейну – це подія в житті дитини. Від педагога залежить, аби перші враження про басейн, плавання в ньому були позитивними. Хоча навчання починаємо на глибині, що сягає лише колін дітей, усе ж декого з них великий водний простір лякає.
Загальновідомо, що основи здоров'я закладаються в період раннього та дошкільного дитинства, тож збереження, формування та зміцнення здоров'я кожного малюка є пріоритетним завданням суспільства, родини та дошкільного навчального закладу. Для реалізації цього завдання особливо важливо сформувати у дитини відповідальне ставлення до власного здоров'я і знання про нього, оздоровчі уподобання, інтереси, потреби та життєві звички.
Напевно не помилюся, сказавши, що плавання – це один з найбільш доступних і корисних видів спорту. Величезне задоволення від купання ми отримуємо цілий рік: не тільки влітку, на морі або на pічці, а й взимку – в басейні. Плавання – це і спосіб зміцнити здоров'я, і захоплююче хобі, і корисний для життя навик.
Зберегти психічне і фізичне здоров'я кожної дитини — одне з провідних завдань дошкільного закладу. Перед педагогами стоїть непросте питання вибору найбільш ефективних, оптимальних для своїх вихованців здоров'язбережувальних технологій та методик, адже, застосовані безсистемно, невчасно, неузгоджено, вони можуть не лише не допомогти, але й зашкодити. Подані рекомендації допо¬можуть практикам зробити правильний вибір.
Мета:
•навчальна: пригадати вивчені казки та оповідання; продовжувати вчити дітей пояснювати свою точку зору; закріпити правила безпечної поведінки, зокрема з незнайомцями;
•розвивальна: формувати уявлення про казку як друга, порадника і вчителя у важких ситуаціях; сприяти формуванню навичок знаходити у кожній казці повчання; продовжувати розвивати вміння відгадувати казку за названим прислів'ям і навпаки, пояснювати значення прислів'їв та аргументувати свій вибір; стимулювати креативність дітей та розвиток логічного мислення; сприяти підтримці позитивного емоційного фону у ході заняття;
•виховна: виховувати цікавість до казок, осуд брехні, підступності, пихатості, боягузливості; бажання допомогти другові у біді, не забувати про добро.
•навчальна: пригадати вивчені казки та оповідання; продовжувати вчити дітей пояснювати свою точку зору; закріпити правила безпечної поведінки, зокрема з незнайомцями;
•розвивальна: формувати уявлення про казку як друга, порадника і вчителя у важких ситуаціях; сприяти формуванню навичок знаходити у кожній казці повчання; продовжувати розвивати вміння відгадувати казку за названим прислів'ям і навпаки, пояснювати значення прислів'їв та аргументувати свій вибір; стимулювати креативність дітей та розвиток логічного мислення; сприяти підтримці позитивного емоційного фону у ході заняття;
•виховна: виховувати цікавість до казок, осуд брехні, підступності, пихатості, боягузливості; бажання допомогти другові у біді, не забувати про добро.
Актуальність теми «Гра на дитячих музичних інструментах» зумовлена тим, що в сучасних умовах, коли зростають завдання естетичного виховання дітей, музичним іграшкам і дитячим інструментам відводяться особлива роль. Вони викликають у дитини великий інтерес. Ними широко користуються в сім'ї, в дитячих садках, прилучаючи тим самим дитину до сфери музики, допомагаючи розвиткові її творчих здібностей.
Гра на інструментах-іграшках є одним з найдоступніших видів дитячої музичної діяльності, в процесі якої розвивається чуття ритму, тембровий та гармонічний слух, збагачується пам'ять, уява, формується мислення, воля, увага. Крім того, таке музикування сприяє згуртуванню дитячого колективу.
Гра на інструментах-іграшках є одним з найдоступніших видів дитячої музичної діяльності, в процесі якої розвивається чуття ритму, тембровий та гармонічний слух, збагачується пам'ять, уява, формується мислення, воля, увага. Крім того, таке музикування сприяє згуртуванню дитячого колективу.