Діти заходять під музику до музичного залу(спочатку хлопці стали в колонки,під хлопців оплески заходять дівчатка і стають).
Ведуча:Прийшла весна і на своїх крилах принесла свято,якого ми так довго чекали-свято найдорожчої нам людини-нашої матусі.
Дорогі наші гості,бабусі і мами.
Дати дітям уявлення про найменших мешканців живої природи – комах (божа – корівка,бджола) їх зовнішній вигляд,характерні риси,спосіб пересування.
Учити визначати частини рослин (квітка,стебло,листя,коріння).
Закріпити з дітьми поняття «один», «багато», «великий», «маленький».
Учити визначати частини рослин (квітка,стебло,листя,коріння).
Закріпити з дітьми поняття «один», «багато», «великий», «маленький».
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей оперувати цифрами, розв'язувати логічні задачі, визначати суміжні числа; вправляти у прямій та оберненій лічбі; закріплювати знання дітей про геометричні фігури, дні тижня; формувати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати у дітей логічне мислення, пам'ять, мовлення; виховувати стриманість, колективізм та інтерес до математики.
Продовжувати ознайомлювати дітей із національними символами України – прапором, гербом, гімном, спонукати до запам'ятовування слів гімну; закріпити знання про Конституцію України. Дати уявлення про герб та прапор Білої Церкви. Закріплювати знання дітей про рідний край, формувати почуття любові до рідної землі, гордості за неї.
Конспект цікавого заняття по ознайомленню дітей з довкіллям з пріоритетом патріотичного виховання, метою якого є розширення знань дітей старшого дошкільного віку про Батьківщину – Україну, ознайомлення із символами України – Гімном, Прапором, Гербом; навчання дітей уважного слухання твору В.Сухомлинського «Ластівка над вікном»
Індивідуальна робота є найбільш ефективною при роботі з дітьми, що мають порушення у психофізичному розвитку. Пропоную вашій увазі конспект такого індивідуального заняття.
Мета заняття:
Мета заняття:
- усунення агресивного стану та агресивної енергії дитини;
- зняття м'язового напруження;
Мета: Формувати інтерес дошкільників до рухової діяльності через інтеграцію освітніх областей.
Завдання:
Освітні:
•Вчити дітей виконувати фізичні вправи за командою та притримуючись правил гри;
•Вправляти дітей у ходьбі, бігу, киданні, лову м'яча
•Удосконалювати навички виконання рухів з різних вихідних положень
Завдання:
Освітні:
•Вчити дітей виконувати фізичні вправи за командою та притримуючись правил гри;
•Вправляти дітей у ходьбі, бігу, киданні, лову м'яча
•Удосконалювати навички виконання рухів з різних вихідних положень
Виховний потенціал: тривала гра, проводиться протягом місяця; узагальнює знання дітей про зміст казок, виявляє словесну творчість у різних видах мовленнєвої діяльності.
Педагогічна мета: закріплювати вміння невимушено вступати в розмову з дітьми, вести діалог на запропоновані теми, будувати різні форми діалогу;
Педагогічна мета: закріплювати вміння невимушено вступати в розмову з дітьми, вести діалог на запропоновані теми, будувати різні форми діалогу;
Плавання відноситься до основних засобів фізичного виховання. Результати медичних, фізіологічних і педагогічних спостережень підтверджують те, що плавання є засобом гармонійного розвитку дітей.
Важко знайти інший вид фізичних вправ, де б так повно використовувався оздоровчий ефект повітря і води, як під час плавання.
Важко знайти інший вид фізичних вправ, де б так повно використовувався оздоровчий ефект повітря і води, як під час плавання.
Підготовчі вправи
Спочатку діти входять у басейн разом з дорослим, потім — без нього. Ознайомлення з опірними властивостями води: ходьба, біг у воді (парами чи групою), виконання різних рухів руками.
1. Вправа «Невід».
Діти ходять у воді групою, взявшись за руки.
2. Вправа «Парус».
Діти ходять по дну басейну навшпиньках.
3. Вправа «Задній хід».
Спочатку діти входять у басейн разом з дорослим, потім — без нього. Ознайомлення з опірними властивостями води: ходьба, біг у воді (парами чи групою), виконання різних рухів руками.
1. Вправа «Невід».
Діти ходять у воді групою, взявшись за руки.
2. Вправа «Парус».
Діти ходять по дну басейну навшпиньках.
3. Вправа «Задній хід».