Свято 8 березня для середньої групи.

Діти заходять під музику до  музичного залу(спочатку хлопці стали в колонки,під хлопців оплески заходять дівчатка і стають).
Ведуча:Прийшла весна і на своїх крилах принесла свято,якого ми так довго чекали-свято найдорожчої нам людини-нашої матусі.
Дорогі наші гості,бабусі і мами.
Читати

«Комахи - наші найменші друзі». Молодший дошкільний вік

Дати  дітям уявлення про найменших мешканців  живої природи – комах (божа – корівка,бджола) їх зовнішній вигляд,характерні риси,спосіб пересування.
Учити визначати частини рослин (квітка,стебло,листя,коріння).
Закріпити з дітьми поняття «один», «багато», «великий», «маленький».
Читати

«Математична країна»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей оперувати цифрами, розв'язувати логічні задачі, визначати суміжні числа; вправляти у прямій та оберненій лічбі; закріплювати знання дітей про геометричні фігури, дні тижня; формувати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати у дітей логічне мислення, пам'ять, мовлення; виховувати стриманість, колективізм та інтерес до математики.
Читати

«Маленьким українцям про державні символи України» (старша група)

Продовжувати ознайомлювати дітей  із національними символами України – прапором, гербом, гімном, спонукати до запам'ятовування слів гімну; закріпити знання про Конституцію України. Дати уявлення про герб та прапор Білої Церкви. Закріплювати знання дітей про рідний край, формувати почуття любові до рідної землі, гордості за неї.
Читати

« Україна - моя батьківщина. Державні символи.»

Конспект цікавого заняття по ознайомленню дітей з довкіллям з пріоритетом патріотичного виховання,  метою якого є розширення знань дітей старшого дошкільного віку  про Батьківщину – Україну, ознайомлення із символами України – Гімном, Прапором, Гербом; навчання дітей уважного слухання  твору В.Сухомлинського «Ластівка над вікном»
Читати

Зняття агресивності і страхів у дошкільників

Індивідуальна робота є найбільш ефективною при роботі з дітьми, що мають порушення у психофізичному розвитку. Пропоную вашій увазі конспект такого індивідуального заняття.

Мета заняття:
  • усунення агресивного стану та агресивної енергії дитини;
  • зняття м'язового напруження;
Читати

Осінь проводжаємо, Зиму зустрічаємо! Спортивне свято

Мета: Формувати інтерес дошкільників до рухової діяльності через інтеграцію освітніх областей.
Завдання:
Освітні:
•Вчити дітей виконувати фізичні вправи за командою та притримуючись правил гри;
•Вправляти дітей у ходьбі, бігу, киданні, лову м'яча
•Удосконалювати навички виконання рухів з різних вихідних положень
Читати

Гра – подорож «Подорож у чарівний світ казки….»

Виховний потенціал: тривала гра, проводиться протягом місяця; узагальнює знання дітей про зміст казок, виявляє словесну творчість у різних видах мовленнєвої діяльності.
Педагогічна мета: закріплювати вміння невимушено вступати в розмову з дітьми, вести діалог на запропоновані теми, будувати різні форми діалогу;
Читати

Плавання – наше здоров'я.

Плавання відноситься до основних засобів фізичного виховання. Результати медичних, фізіологічних і педагогічних спостережень підтверджують те, що плавання є засобом гармонійного розвитку дітей.
Важко знайти інший вид фізичних вправ, де б так повно використовувався оздоровчий ефект повітря і води, як під час плавання.
Читати

Ігри та вправи на воді.

Підготовчі вправи
Спочатку діти входять у басейн разом з дорослим, потім — без нього. Ознайомлення з опірними властивостями води: ходьба, біг у воді (парами чи групою), виконання різних рухів руками.
1. Вправа «Невід».
Діти ходять у воді групою, взявшись за руки.
2. Вправа «Парус».
Діти ходять по дну басейну навшпиньках.
3. Вправа «Задній хід».
Читати