Мета: створити радісний, емоційно піднесений настрій, спонукати дітей до активної участі в іграх, отримувати задоволення від співу, участі у спонтанних таночках, з використанням знайомих танцювальних рухів. Розвивати уяву, фантазію. Виховувати почуття співпереживання, доброти, дружби.
Заняття з художньо-естетичного розвитку для дітей середнього дошкільного віку «Витівки матінки-зими»
Хуртовина - метелиця лютує, маленьким квіточкам шкоду готує. Хто квіточкам допоможе, як не малята хороші.
Мета: формувати вміння вільно малювати кінчиком пензля різноманітні лінії, вчити будувати кольоровий візерунок із центру, симетрично розташовуючи елементи на променевих висях по заданій схемі, закріпити знання про холодні та теплі кольори, сприяти розширенню уявлень
Конспект театралізованої розваги з участю дітей старшого дошкільного віку за мотивами оповідання Василя Сухомлинського «Перша бджілка» для дітей молодшого дошкільного віку з елементами образотворчої діяльності.
Маленькій бджілці холодно та голодно ранньою весною, любі дітлахи обов'язково бджілці допоможуть…
У цікавій формі перевірити знання з грамоти отримані на протязі року. Закріпити знання про звуки та букви; уміння ділити слова на склади;робити звуковий аналіз слів.
Закріпити знання про речення,вміння складати речення за поданим словом. Викладати з паличок букви. Розвивати мову,пам'ять.
Мета: продовжувати збагачувати уявлення дітей про природне довкілля, формувати уявлення про зовнішні ознаки каштанчика. Учити групувати предмети, виконувати та називати свої дії під час ігор. Закріпити вміння слухати і розуміти мову дорослого, давати відповіді на запитання.
Розгляд картини або спостереження за деревом,,Каштан”.
Спостереження в
природі №1
Дидактична гра
,,Великий чи маленький?”
Гра - імітація,,Ми—каштанчики маленькі”
Мета:
практична: формувати навички монологічного та діалогічного мовлення, аудитивні навички розуміти іншомовне мовлення на слух, лінгвокраїнознавчу компетенцію учнів;
освітня (навчальна): закріпити вивчені лексичні одиниці з теми «My favourite food. In the kitchen»; формувати вміння та навички працювати в групах та колективно; поглибити знання учнів про елементи приготування піци;
Конспект комплексного заняття з використанням дидактичних ігор, вправ-етюдів для дітей старшого дошкільного віку з художньо-естетичного розвитку та з мовленнєвого розвитку.
Дощик та сонечко сперечаються - натюрморти в теплих чи хололдних тонах більше зустрічаються….