» Дошкільне виховання

Дошкільне виховання

Ціннісне ставлення до природи

Мета: виховувати в учнів людяність, доброту, почуття патріотизму, викликати почуття відповідальності за майбутнє нашої планети; сприяти реалізації потенційних можливостей та здібностей учнів, вирішенню їхніх комунікативних проблем

Оформлення класу: стенди: «Червона книга», «Природа – наш дім», виставка.

Читати

Ціннісне ставлення до праці. Сонячний коровай

Коровай золотавий, картопля смачна івсяка всячина.

Учитель. У хлібові – все:праця сіячів, ком­байнерів, пекарів. Тож будемо цінувати працю цих людей, небудемо марнувати хліба. Адже хліб – це найдорожче для життя людини, це її душа,пісня, це її життя.

Читати

СВЯТО ВЕСНИ Конкурс-змагання для дівчаток

Ведучий. Лагідні промені сонця. Перші квіти. Разом з цими характерними ознаками пори року приходить до нас і весняне свято.

І ось сьогодні ми зібрались тут, щоб привітати наших дівчаток з святом весни у вигляді конкурсів.

Для того, щоб розпочати наш конкурс, просимо дівчат об'єднатись у 4 групи. У кожній команді обирається капітан, та всі учасники команди придумують назву команди.

Читати

Урок «Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми.»

Мета: ознайомити учнів із поняттям «симетричне вирізування» вчити правильно вирізувати фігури симетричної форми; розвивати уважність, точність; виховувати любов до природи.

Обладнання: предметні малюнки, технологічна картка, зразок виконаної роботи, шаблон, трафарет.

Читати

Конспект інтегрованого заняття для дітей дошкільної різновікової групи «Пернаті друзі»

Мета: закріпити знання дітей про птахів нашої місцевості (перелітних та зимуючих);

розвивати зв'язне мовлення, розширювати словниковий запас, сприяти розвитку координації рухів, дрібних м'язів рук;

формувати вміння висловлювати власну думку;

Читати

Конспект інтегрованого заняття в другій молодшій групі "Зимонька-зима"

Програмовий зміст. Продовжити знайомити дітей з характерними ознаками зими, відрізняти й називати властивості води і снігу; вчити встановлювати найпростіші причинно-наслідкові зв'язки; активізувати словник; вчити відповідати на поставлені питання.
Читати

Підсумкове заняття з ознайомлення з природою в середній групі: «Подорож на літаючому килимку»

Програмовий зміст: узагальнити знання дітей про характерні ознаки осені, про життя рослин, тварин, птахів в цю пору, про їстівні та отруйні гриби. Вправляти дітей в прямому та зворотньому рахунку в межах чотирьох.

 Вчити співвідносити кількість предметів до числа.

Читати

Батьківські збори «Моральне виховання дошкільника в родині та дитячому садку»

Попередня робота:

Напередодні заздалегідь проводиться анкетування батьків та дітей. Відповіді проаналізовуються та можна оформити у вигляді діаграм.

Питання для дітей:

Якою ти хочеш бути людиною?

Ким ти хочеш бути?

Що потрібно, щоб удома у вас було всім добре?

Читати

Тематичний захід із безпеки життєдіяльності «Юні рятувальники»

Безпека життєдіяльності – комплексна система знань про захищеність життя і діяльності особистості, суспільства і життєвого середовища від небезпечних факторів природного та штучного характеру.  Нормативно - правовим підґрунтям організації роботи з охорони праці  та безпеки життєдіяльності у нашому дошкільному підрозділі
Читати

„Важливі речі для малечі” для молодшої групи

Продовжувати учити дітей стежити за своїм зовнішнім виглядом. Формувати уявлення дітей про необхідні культурно-гігієнічні навички (мити руки, вмиватися, чистити зубки, та розчісуватися); закріпити знання дітей про предмети гігієни (мило, рушник, зубна щітка, гребінець) та їх призначення
Читати