» » Сторінка 4

Урок: Учіться визначати у тексті пригоду. Т. Пустовар «Цуцик і ґудзик». С. Шаповалов «Зозуляста курка»

Мета: сприяти розвитку в учнів усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання-розуміння, аудіювання, говоріння); вчити визначати у тексті пригоду; виховувати любов до тварин.
Читати

Урок: Вимовляйте чітко звуки — читайте правильно. Г. Малик «У лісі».

Вчити учнів чітко вимовляти звуки, правильно читати; навчати усвідомлено сприймати зміст прочитаного на слух, запам'ятовувати зміст твору; виховувати інтерес до читання.
Читати

Урок: Розумійте значення слова, правильно його читайте. О. Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука» (казка)

Вдосконалювати навички правильного, виразного, свідомого читання; вчити розуміти значення слова, правильно його читати; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до читання.
Читати

Урок: Читайте, запам'ятовуйте. М. Богуславський «Бабуся вихідна». Г. Бойко «Сама бачила»

Вдосконалювати навички правильного, виразного, свідомого читання; розвивати мовлення, вміння слухати й розуміти текст; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати чуйність, уважність, доброту.
Читати

Урок: Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки. Г. Малик «Казка про те, чому папуга не навчився розмовляти»

Мета: вдосконалювати навички правильного виразного читання; розвивати мовлення, вміння працювати над текстом; виховувати найкращі риси особистості.
Читати

Урок: Ознайомлення з підручником «Читанка». Прислухайтеся до звуків — читайте правильно. С. Козлов «Звуки і голоси» (казка). Робота з дитячою книжкою

Ознайомити учнів з новим підручником, його структурою; формувати вміння працювати над текстом; удосконалювати вміння читати, розуміти зміст тексту; розвивати зв'язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до підручника.
Читати

Урок: Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша О. Полянської «Комп'ютерна мишка» та оповідання за Н. Гуркіною. Загадка

Ознайомити учнів зі знаком «апостроф»; навчати їх читати слова з апострофом; виробляти первинні вміння визначати звуко-буквений склад таких слів; виховувати уважність.
Читати

Урок: Звуки [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням дз. Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз’]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка

Навчити учнів правильно, злито вимовляти нові звуки [дз], [дз’] та позначати їх двома буквами: «де», «зе»; продовжити роботу над розвитком уміння співвідносити звуко-буквені структури слова; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи.
Читати

Урок: Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка

Навчити учнів правильно (злито) вимовляти звук [дж] та позначати його на письмі двома буквами: д, ж; продовжити формувати вміння аналізувати звуковий і букве-ний склад слова, розрізняти невідповідність між звуками і буквами; розвивати мислення, мовлення, спостережливість; виховувати працьовитість.
Читати

Урок: Закріплення звукового значення букви Фф. Опрацювання тексту «Фонтани». Словниково-логічні вправи

Мета: формувати в учнів уміння читати окремі слова і текст з буквою Фф; розвивати мовлення, увагу; виховувати естетичний смак.

Читати