» » Сторінка 2

Урок: Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі. В. Запорожець «Кульбабка»

Навчати усвідомлено сприймати зміст прочитаного на слух. Сприяти збільшенню лексичного запасу дитини, поглибленню логіки міркувань під час аналізу тексту. Виховувати любов до природи.
Читати

Урок: І голосом, і рухами. З. Мензатюк «Як до жабок говорити»

Мета: навчати учнів розуміти прочитане; вдосконалювати читацькі навички першокласників; розвивати акторські здібності; вчити керувати власними емоціями.
Читати

Урок: Який: добрий чи злий? А. Григорук «Волелюбний вітер»

Мета: вдосконалювати навички усвідомленого виразного читання; розвивати мовлення, мислення; розширювати світогляд учнів; виховувати допитливість, доброту.
Читати

Урок: Що розповідається в тексті про...? Леся Українка «Вишеньки»

Розказати учням про життя і творчість Лесі Українки; удосконалювати навички виразного читання віршованих творів, розвивати акторські здібності дітей, пам'ять, зв'язне мовлення; виховувати любов до природи, рідного краю.
Читати

Урок: Учіться розповідати про себе. М. Павленко «Я — Оля Маляренко...». Робота з дитячою книжкою

Мета: навчати усвідомлено сприймати зміст прочитаного на слух; сприяти збільшенню лексичного запасу першокласників; вчити розповідати про себе; виховувати інтерес до читання.
Читати

Урок: Читаючи, керуйте своїм голосом. Т. Маршалова «Лісова кравчиня»

Формувати в учнів уміння правильно і свідомо читати текст, удосконалювати техніку читання; розвивати мовлення, мислення, фантазію; збагачувати словниковий запас; виховувати бажання поповнювати свої знання.
Читати

Урок: Слухайте, думайте. З. Мензатюк «Ярмарок»

Навчати учнів усвідомлено сприймати зміст прочитаного на слух, запам'ятовувати зміст твору; розвивати увагу до слова; виховувати доброзичливість.
Читати

Урок: Хто у творі подобається і чим. Н. Сняданко «Матвійкові іграшки»

Мета: вчити учнів правильно, свідомо й виразно читати, визначати, хто у творі подобається і чим саме; розвивати уяву, мислення; виховувати охайність.
Читати

Урок: Читайте правильно. С. Махотін «Кошеня Гусєв»

Мета: навчати читати правильно, усвідомлено сприймати зміст прочитаного на слух; розвивати уяву, мислення; виховувати любов до тварин.
Читати

Урок: Міркуйте, чому так. Б. Грінченко «Ластівка»

Навчати учнів усвідомлено сприймати зміст прочитаного на слух; сприяти збільшенню лексичного запасу першокласників, поглибленню логіки міркувань під час аналізу тексту; розвивати увагу до слова; виховувати любов до природи.
Читати