Мета: ознайомити учнів з новою буквою Оо, її звуковим значенням; удосконалювати навички звукового аналізу слів, вміння складати речення за схемою; вчити розрізняти розділові знаки наприкінці речення; розширювати світогляд учнів; розвивати пам'ять, зв'язне мовлення; виховувати любов до природи.
Мета: закріпити вміння учнів упізнавати та читати вивчені букви Аа, Уу, що позначають голосні звуки, визначати їх місце в мовленому слові, визначати наголос та ділити слово на склади; розподіляти предмети за семантичними групами хто? що?, складати речення за графічними схемами і малюнками; розвивати зв'язне мовлення учнів, фонематичний слух; виховувати любов до природи.
Мета: ознайомити учнів з артикуляцією звука [у], позначенням його буквою Уу; навчити впізнавати велику і малу букви Уу; розвивати увагу, зв'язне мовлення, фонематичний слух; виховувати любов до природи.
Мета: закріпити знання учнів про вивчену букву Аа та її звукове значення, вдосконалювати навички звукового аналізу слів; розвивати зв'язне мовлення учнів, фонематичний слух; виховувати любов до художнього слова.
Мета: здійснити перехід від умовного позначення звуків фішками до ознайомлення з буквами; ознайомити дітей з друкованою буквою Аа; продовжити вправляння у звуковому аналізі слів, розрізненні голосних і приголосних звуків; закріплювати практичне уявлення про складотворчу роль приголосних звуків; розвивати мовлення учнів, фонематичний слух; виховувати любов до рідного слова.
Мета: перевірити здобуті учнями знання й уміння називати послідовно звуки у вимовленому слові, ділити слово на склади, визначати наголос, будувати звукові моделі слів, складати речення з опорою на схеми, графічно зображати речення; розвивати зв'язне мовлення учнів, вміння слухати казку, відтворювати її зміст з опорою на ілюстрацію; виховувати інтерес до читання.
Мета: вчити учнів виконувати звуковий аналіз фонетично нескладних слів, послідовно називати звуки на слух та з опорою на графічну схему, будувати звукові моделі слів; закріплювати вміння складати речення з різною кількістю слів; розвивати фонематичний слух; виховувати культуру спілкування.
Мета: формувати в учнів уміння складати речення, зв'язані за змістом; удосконалювати навички звукового аналізу мовлених слів; розширити й поглибити знання учнів про Україну, про її символи, столицю України, про мову та культуру українців; розвивати зв'язне мовлення учнів, збагачувати лексичний запас; виховувати любов до Батьківщини.
Мета: вчити учнів моделювати звукову структуру слів, складати речення за поданою графічною схемою; виконувати звукові зіставлення; розвивати зв'язне мовлення, фонематичний слух; виховувати почуття дружби, колективізму.
Мета: навчати учнів виконувати звуковий аналіз фонетично нескладних слів; вчити будувати звукові моделі та добирати слова до поданих моделей; розвивати вміння відповідати на запитання хто? який? що робить?; виховувати любов до художнього слова.