Мета: перевірити вміння учнів писати роботи творчого характеру на основі вивченого матеріалу; розвивати навички зв'язного писемного мовлення; формувати творче мислення учнів; виховувати навички раціонального використання навчального часу, інтерес до наслідків власної праці.
Теорія літератури: модернізм, неоромантизм, драма-феєрія, ліричний цикл, ліричний герой, драма.
Обладнання: теми творів.
Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку
III. Інструктаж щодо виконання завдання
IV. Хід контрольної роботи
1. Оголошення тем:
1) Якби я зустріла (зустрів) Лесю Українку.
2) Протистояння двох світів і морально-етичних позицій у драматичній поемі Лесі Українки «Бояриня».
3) Національні мотиви і особливості їхнього художнього втілення у драматичній поемі Лесі Українки «Бояриня».
4) Відбиття громадянської позиції Лесі Українки в образі Оксани (за драматичною поемою «Бояриня»).
5) Громадянські й національно-патріотичні мотиви поезії Лесі Українки.
6) Невмирущість духовної краси людини (за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня»).
7) Ідея сильної особистості у творчості Лесі Українки.
8) Інтимна лірика Лесі Українки.
9) Чарівна казка, навіяна волинськими лісами (за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня»).
2. Самостійна робота учнів
V. Домашнє завдання