
Вересень
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд картини або спостереження за деревом,,Каштан” | Читання вірша В.Вітько ,,Каштан” | Дидактична гра ,,Каштанчик який?” | Конструювання,,Хвиляста доріжка” (викладання доріжки з каштанчиків) |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,,Великий чи маленький?” | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,,Де сховався каштанчик?” | Психологічна хвилинка ,,Каштанчики та сонечко ”(музичний супровід) | Спостереження в природі №4 |
середа | Гра - імітація,,Ми—каштанчики маленькі” | Розвиток творчих здібностей: викладання каштанчиків з ниток на фланелеграфі | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,,Знайди каштанчик” |
четвер | Дослід,,Тоне— не тоне” (каштанчик) | Театр,, Пригоди маленького каштанчика” | Ліплення,, Чудові каштанчики” | Музична діяльність Музично –ритмічні рухи ,,Каштанчики” |
п'ятниця | Малювання,, Друзі для каштанчика”( фарбами ) | Трудова діяльність: запропонувати зібрати листя для букетів | Масаж ,,Сухий басейн “ ( каштанчики) | Аплікація,, Каштанчики на дереві” |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд.
Жовтень
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд листівок із зображенням каштана | Читання вірша В.Вітько ,,Каштан”( повторне) | Дидактична гра ,,На що схожий каштан?” | Конструювання ,,Пірамідка з каштанів” |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,,Знайди такий каштан, як у мене” | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,,Скоти каштанчик з гірки “ | Психологічна хвилинка ,,Ми каштанові листочки” (музичний супровід) | Спостереження в природі №4 |
середа | Фізхвилинка,,Ми—каштанчики спритні” | Розвиток творчих здібностей,,Котик” (викладання з каштанів) | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,, Не наступи” |
четвер | Дослід,,Гладкий або ні” (порівняти два каштанчика) | Театр,,Веселий каштанчик та його друзі” | Ліплення,,Цукерки для каштанчика” | Музична діяльність ,,Покажемо Каштанчику як ми вміємо співати” |
п'ятниця | Малювання,,Вітер зриває листя каштана“ (штампами) | Трудова діяльність: запропонувати зібрати каштани для поробок | Масаж,,Пробіжки по каштановим доріжках” | Аплікація,,Каштанчики великі та маленькі “ |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд.
Листопад
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд поробок з каштанів | Читання лічилок, мирилок, дражнилок (про каштан) | Дидактична гра ,, Переклади з кошика у кошик” | Конструювання,,Пірамідка з каштанів“ (повторне) |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,,Відгадай за описом” | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,,Побіжи й доторкнись” | Психологічна хвилинка,, Ми каштанчики маленькі” (музичний супровід) | Спостереження в природі №4 |
середа | Гра - імітація ,, Каштанчики маленькі падають з дерева” | Розвиток творчих здібностей,,Їжачок“ (викладання з каштанів) | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,, Від каштана до каштана” |
четвер | Дослід,,Твердий або м'який “ (каштанчик) | Театр,, Каштанчик в гостях у дітей “ | Ліплення,,Чарівні каштанчики” (пластилінова графіка) | Музична діяльність Пісня Н.Грановської ,, Каштани” |
п'ятниця | Малювання,, Заховай каштанчик від дощика” (олівцями) | Трудова діяльність: запропонувати зібрати листя для поробок | Масаж рук каштанами | Аплікація,, Вітер зрива листочки з каштана” |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд.
Грудень
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд дитячих робіт на тему,,Каштан” | Промовляння чистомовок про каштан | Дидактична гра ,,Знайди каштанчики“ (ігри з піском) | Конструювання,,Загорожа” (з каштанчиків) |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,,Сховай каштан у долонях” | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,,Пройди між каштанами” | Психологічна хвилинка,,Що треба зробити щоб каштанчик подобрішав” | Спостереження в природі №4 |
середа | Гра - імітація ,, Каштанчики гріють ніжки та ручки на морозі” | Розвиток творчих здібностей,,Сніговик” (викладання з каштанів) | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,, Передай каштан” |
четвер | Дослід,,Котиться –не котиться” (каштанчик) | Театр,,Пригоди каштанчика на Новорічній ялинці “ | Ліплення,,Печиво для каштанчика” | Музична діяльність ,,Хоровод каштанчиків” |
п'ятниця | Малювання каштанчика тампончиками | Трудова діяльність: допомогти вихователю виготовити ялинкові прикраси з каштанів | Масаж ніг каштанами | Аплікація,, Каштани у снігу “ |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд.
Січень
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд гербарія ,,Каштан” | Читання вірша Лесі Вознюк,,Каштани” | Дидактична гра ,,Впізнай каштан на дотик” | Конструювання,,Вузенька доріжка “ (з каштанів) |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,, Впізнай дерево за силуетом “ | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,,Дострибни” | Психологічна хвилинка,, Як каштанчики маленькі посміхаються” | Спостереження в природі №4 |
середа | Гра - імітація,,Ми—каштанчики маленькі” | Розвиток творчих здібностей,,Ялинка” (викладання з каштанчиків) | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,,Цілься точніше” |
четвер | Дослід,,Легкий –важкий” (каштанчик) | Театр,,Каштанчик у лісових друзів” | Ліплення,,Подарунок для каштанчика” | Музична діяльність ,,Каштанчик гра на музичних інструментах” |
п'ятниця | Малювання каштанчика штампами | Трудова діяльність: запропонувати зліпити каштанчик зі снігу | Масаж,,Пробіжки по каштанових доріжках” | Аплікація,, Каштанчики маленькі, каштанчики кругленькі” |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд.
Лютий
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд альбому ,,Каштан” | Читання вірша Лесі Вознюк,, Каштани” (повторне) | Дидактична гра ,,Колір - форма” (каштан) | Конструювання,,Широка доріжка” (з каштанів) |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,, Під яким ковпаком каштан?” | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,, Переступи каштан” | Психологічна хвилинка,, Що чути?” (постукати каштанчиками один об один або об підлогу) | Спостереження в природі №4 |
середа | Гра - імітація,,Як на дерево каштан сніг падає” | Розвиток творчих здібностей,,Каштанове дерево“ (нитковий живопис) | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,,Підкинь каштан” |
четвер | Дослід,,Великий-маленький” (каштанчик) | Театр,,Пригоди каштанчика у великому місті” | Ліплення,,Великі та маленькі каштанчики” | Музична діяльність Пісня Н.Грановської,,Каштани”(повторне) |
п'ятниця | Малювання,, Нове вбрання каштана” | Трудова діяльність: запропонувати дітям підгорнути сніг під дерево | Масаж,,Сухий басейн “ ( каштанчики) | Аплікація,,Кучугури сніга під каштанами” |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд.
Березень
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд ілюстрації ,,Пам'ятник каштану” | Логопедичні ігри ,,Весілі чистомовки про каштан” | Дидактична гра ,,На, під, за “ | Конструювання ,,Чарівний візерунок” (з каштанів) |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,,Домалюй каштан ” | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,,Влуч у кошик” (коло) | Сюжетно—рольова гра,,Пригостимо каштанчик чаєм” | Спостереження в природі №4 |
середа | Гра - імітація,, Ми—каштанчики маленькі” | Розвиток творчих здібностей,,Намисто для матусі “ (викладання з каштанчиків) | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,,Принеси каштан” |
четвер | Дослід,,Тоне— не тоне” (каштанчик) | Театр,, Як каштанчик маму зі святом вітав“ | Ліплення,,Чудові каштанчики” | Музична діяльність ,,Каштанчики на святі” |
п'ятниця | Малювання каштанчика (нитковий живопис) | Трудова діяльність: запропонувати зібрати листя для букетів | Фізичні вправи з каштанами | Аплікація,,Каштанчики на дереві” |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд.
Квітень
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд ілюстрації ,,Каштанова алея” | Читання казок про каштан | Дидактична гра ,,Розкажи про каштан “ | Конструювання,,Загорожа” (з каштанів, повторне) |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,,Склади з частин каштан” (або листочок) | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,,Дострибни до каштана“ (стрибки в довжину) | Психологічна хвилинка,, Ми каштанчики маленькі” (музичний супровід) | Спостереження в природі №4 |
середа | Гра - імітація,,Як каштанчики ростуть” (дерева) | Розвиток творчих здібностей ,,Ведмедик“ (викладання з каштанів) | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,,Хто далі кине каштан” |
четвер | Дослід,,Холодний - теплий “ (стовбур дерева) | Театр,,День народження каштана “ | Ліплення,,Кольорові каштанчики” (солоне тісто) | Музична діяльність ,,Брязкальця “ (з каштанчиків) |
п'ятниця | Малювання,,Каштан квітує” (фарбами) | Трудова діяльність: запропонувати зібрати гілочки каштана | Масаж рук каштанами | Розгляд орігамі ,,Лист каштана” |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд.
Травень
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд фотографій (діти біля каштана) | Загадування загадок про каштан | Дидактична гра ,,В якій коробочці лежить каштан?” (розвивати слух) | Конструювання,,Міст через річку”(з каштанів) |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,,Де живе каштан?” (розвиток мови) | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,,Перестрибни каштан” | Сюжетно—рольова гра,,Навчимо каштанчика поводитись з незнайомцями“ (правила безпечної поведінки) | Спостереження в природі №4 |
середа | Гра - імітація,,Ми—каштанчики маленькі” | Розвиток творчих здібностей ,,Сонечко-каштанове“ (викладання з каштанчиків) | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,,Доповзи до каштана” |
четвер | Дослід,,Пахне-не пахне” (свічка каштана) | Театр,,Чому засумував каштанчик?” | Ліплення,,Лист каштана“ (пластилінова графіка) | Музична діяльність ,,Танок з каштанчиками” |
п'ятниця | Малювання,,Смайлики” (усмішки на каштані фломастером) | Трудова діяльність: запропонувати зібрати гілочки каштана | Масаж ніг каштанами | Розгляд орігамі,,Свічки каштана” |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд
Червень
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд ілюстрації ,,Каштан” | Читання вірша М. Пономаренко ,, Квітнуть каштани” | Дидактична гра ,,Так або ні“ | Конструювання,,Міст через річку” (з каштанів, повторне) |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,,Склади з частин” | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,,Знайди та принеси” | Психологічна хвилинка ,,Каштанчики маленькі посміхаються сонечку ” | Спостереження в природі №4 |
середа | Гра - імітація,,Як каштанчики маленькі на сонечку гріються” | Розвиток творчих здібностей ,,Чарівна рибка” (викладання з листочків) | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,, Сховай каштан” |
четвер | Дослід,,Сухий - мокрий” (стовбур дерева) | Театр,,Пригоди маленького каштанчика та бджілки” | Ліплення,,Ой, що буде? ” (з елементом чарівності) | Музична діяльність Танок – пісня Олени Ємельяненко ,,Каштанчики” |
п'ятниця | Малювання крейдою на асфальті каштанчика | Трудова діяльність: запропонувати зібрати листя для віночків | Масаж ,,Сухий басейн “ ( каштанчики) | Аплікація,,Листівка для каштанчика ” |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд.
Липень
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд ілюстрації ,,Плоди каштанів” | Читання вірша В.Вітько ,,Каштан” | Дидактична гра ,,Опиши каштанчик” | Конструювання за задумом дітей з каштанів |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,,Що змінилося?” | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,,Що скажу повтори” | Психологічна хвилинка,,Веселий чи сумний каштанчики?” | Спостереження в природі №4 |
середа | Гра- імітація,,Як каштанчики маленькі покотилися” | Розвиток творчих здібностей,,Зайчик” (викладання з каштанчиків) | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,,Прокоти каштан” |
четвер | Дослід,, Товстий- тонкий” (стовбур дерева) | Театр,, Як каштанчик у бабусі відпочивав “ | Ліплення,,Ой, що буде?” (з елементом чарівності) | Музична діяльність Танок – пісня Олени Ємельяненко ,,Каштанчики” |
п'ятниця | Малювання (обвести каштанчик крейдою) | Трудова діяльність: запропонувати зібрати листя для букетів | Масаж,,Сухий басейн “ ( каштанчики) | Аплікація,,Каштанчики на дереві” |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд.
Серпень
Дні тижня | I тиждень | II тиждень | III тиждень | IV тиждень |
понеділок | Розгляд ілюстрації ,,Каштан” | Читання віршів, казок про каштан | Дидактична гра ,,Чаріна торбинка” | Конструювання,,Хвиляста доріжка”(повторне) |
вівторок | Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,,Хто збере більше каштанів” | Спостереження в природі №2 Рухлива гра ,,Знайди такий самий листочок” | Психологічна хвилинка,, Ми каштанчики маленькі” (музичний супровід) | Спостереження в природі №4 |
середа | Гра - імітація ,, Каштанчики маленькі на дереві висять” | Розвиток творчих здібностей,,Павук” (викладання з каштанів) | Спостереження в природі №3 | Рухлива гра ,,Бій каштанами “ (в ціль) |
четвер | Дослід,, Котиться - не котися каштанчик” (повторне) | Театр,,Як каштанчик з друзями вітався” | Ліплення,,Чарівне дерево каштан” Колективна робота | Музична діяльність Танок каштанчиків |
п'ятниця | Малювання листочками каштана | Трудова діяльність: запропонувати зібрати каштани для казки,,Ріпка” | Масаж ,,Сухий басейн “ ( каштанчики) | Аплікація,,Підбери відерко для каштанчика” |
Примітка: місце і час в режимі дня, запропонованих видів роботи, вихователь може визначати на свій розсуд.