Хід уроку
I. Організаційний моментII. Актуалізація опорних знань
Мовленнєва розминка
1) Робота над скоромовкою.
Скоро, скоро мовить Ганка
Скоромовки-спотиканки,
Слово в слово слова ловко,
Скоро мовить скоромовки.
2) Робота над чистомовкою.
Ла-ла-ла — бігла край села.
Ля-ля-ля — зелене гілля.
Та-та-та — спіймали кота.
Тя-тя-тя — довести до пуття.
Ду-ду-ду — у кіно піду.
Дю-дю-дю — зустріну суддю.
Са-са-са — вкусила оса.
Ся-ся-ся — малина уся.
Зу-зу-зу — боюся грозу.
Зю-зю-зю — намажуся маззю.
На-на-на — тепла весна.
Ня-ня-ня — купали коня.
Ра-ра-ра — висока гора.
Ря-ря-ря — вранішня зоря.
Ца-ца-ца — смачна піца.
Ця-ця-ця — лагідна киця.
Читання вірша Тараса Шевченка учнями
III. Робота за «Читанкою» (с. 27–29)
Опрацювання вірша С. Цушка «Комп'ютернята»
1) Читання вірша вчителем.
— Про що розповідається у вірші?
2) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне дочитування оповідання учнями.
— Що вміють дорослі комп'ютери?
3) Вибіркове читання.
— Прочитайте, якими хочуть стати маленькі комп'ютернята.
— Як ви вважаєте, чи є насправді комп'ютернята?
4) Доповнення рядків вірша словами тексту.
Дорослі комп'ютери —
татко і _ —
розв'язують дуже серйозні _.
Маленьким ще треба рости — _.
Вони полюбляють із дітками _.
І кажуть вони, як Андрійко й _:
— Цього ще не вмію, та скоро _!
Фізкультхвилинка
Опрацювання вірша Т. Петровської «Молоко»
1) Читання вірша вчителем.
2) Аудіювання.
- Як звали хлопчика?
Сашко
- Що любить Юрко?
молоко
- Куди їде хлопчик?
у магазин
3) Читання вірша учнями.
— Яких слів немає у вірші?
- Швидко, смачно, завжди.
- Любить, пити, просить.
- Свіже, сільське, просте.
- Юрчик, Мурчик, Юрко.
4) Робота за малюнком.
— Роздивіться малюнок. Що ви побажаєте Юрчику? Виберіть йому побажання серед запропонованих.
«Смачного!», «Їж на здоров’я!», «Великим рости!».
— Що відповість Юрчик бабусі?
«Дякую!», «Дуже смачно!», «Буду їсти, щоб швидше вирости».
Робота за таблицею
а | о | у | л | ю | б | и | т | ь |
а | о | у | і | р | а | о | у | і |
л | у | і | и | ч | і | о | а | у |
а | о | і | п | и | т | и | а | о |
м | о | л | о | к | о | а | и | і |
— Що любить Юрчик? Прочитайте серед букв відповідь. (Молоко)
IV. Підсумок уроку
— Що нового дізналися на уроці?
— Що розповісте вдома батькам?