Мета: закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою Тт, повторити та закріпити вивчені букви, їхні звукові значення; розвивати навички здійснювати звуко-буквені зіставлення; формувати вміння виразно читати текст; виховувати любов до художнього слова.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Мовленнєва розминка
Робота над чистомовкоюТа-та-та — взята висота.
Ти-ти-ти — зможеш підійти.
Ті-ті-ті — кури у смітті.
Ат-ат-ат — мій брат солдат.
Теп-теп-теп — розкинувся степ.
Стук-стук-стук — лине лісом перегук.
III. Закріплення вивченого матеріалу
Читання слів, поданих на дошці в аналітико-синтетичній формі

Робота над загадками. Звуковий аналіз слів-відгадок
А це що за дивина?Приросла до ніг вона.
Я від неї утікаю —
Ніг моїх не залишає. (Тінь)
На узліссі дріт колючий
В білім мареві пахучім.
Цвіт медовий, запашний,
Плід синенький і терпкий. (Терен)
Він незримо ходить лісом,
Шарудить осіннім листом,
У саду гойдає віти,
Колихає на ніч квіти. (Вітер)
Віконце для допитливих
Терен
Ягоди терну здавна використовувалися у народній медицині як лікувальний засіб при шлунково-кишкових захворюваннях. Квітки терну корисні при різних захворюваннях печінки.
ФізкультхвилинкаДружно вправними руками
Допоможемо ми мамі.
Посуд гарно перемиєм,
Витрем насухо, складем,
І при цьому не поб'єм.
Пил зітремо й підметемо —
Скрізь порядок наведем.
IV. Робота за Букварем (с. 92–93)
Вступна бесіда
— Сьогодні ми здійснимо подорож. Прочитайте на дошці, куди ми помандруємо.
— Ой, що це! Хтось переплутав у слові букви. Спробуйте прочитати слово, поставивши букви на свої місця.
РАТЕТ (Театр)
— Чи бували ви в театрі? В якому? Яку виставу переглядали? Які театри у вашому місті?
Розповідь учителя про місцеві театри, демонстрування слайдів.
Словникова робота
- Афіша — оголошення про виставу (демонстрування афіші).
- Сцена — спеціальна площадка, підвищена над підлогою, землею, на якій відбуваються концерти, вистави.
- Партер — нижній поверх театрального залу з місцями для глядачів.
- Репертуар — твори, які виконуються в театрі.
- Театр (який?) — ляльковий, оперний.
Читання слів у стовпчиках «луною» за вчителем (с. 92)
Читання вчителем тексту (с. 92)
— Де були герої оповідання?Читання тексту «луною» за вчителем
— Хто сидів у партері?
— Де сиділи Тамара та Роман?
— Хто дарував артистам квіти?
Читання вчителем тексту (с. 93)
— Про який театр ви прослухали оповідання?Читання тексту учнями
— Що треба зробити, щоб дізнатися про репертуар театру?
— Яка вистава йде у театрі опери та балету? Хто бачив цю виставу?
— Написав для дітей оперу «Коза-Дереза» відомий український композитор Микола Віталійович Лисенко.
— Прочитайте пісеньку Кози.
V. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Коза-Дереза».
Читання казки вчителем
Розучування пісеньки Кози
Робота в групах. Інсценізація фрагментів казки учнями
VI. Підсумок уроку
Гра «Продовж речення»— Сьогодні на уроці ми вчилися...
— Найбільше мені сподобалося...
— Мені було складно...
— Я хотів би навчитися...