Мета: вдосконалювати навички читання слів і речень з буквою Рр, навички звуко-буквеного аналізу; розвивати зв'язне мовлення учнів, фонематичний слух; виховувати почуття дружби, колективізму.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Мовленнєва розминка
Робота над чистомовкою
Рі-рі-рі, рі-рі-рі! — Кріт сидить в своїй норі.Ра-ра-ра, ра-ра-ра! — Йде до школи дітвора.
Рі-рі-рі, рі-рі-рі! — Добре в школі дітворі.
Розучування скоромовки
Ремез, ремез, ремезятаУ кущі лозовім хата.
Майстровита ремез птичка,
Бо гніздо, мов рукавичка.
Повторення вивченого матеріалу
Звуковий аналіз слів кріт, ремез
Гра «Знайди схему»
— Прочитайте слова, серед записаних слів знайдіть ті, що відповідають даній схемі.
Роса, кіт, ірис, ранок.

Робота над загадками. Звуковий аналіз слів-відгадок
А у мене є торбинка,Зошитам й книжкам хатинка.
Я й пенал туди кладу,
Як до школи з ним піду. (Ранець)
Хапає за ніс,
Малює щоки
І студить боки. (Мороз)
То голосно пищить,
Якщо він замовкає,
То вже когось кусає. (Комар)
Фізкультхвилинка
Станем струнко! Руки в боки!Пострибаєм, як сороки.
Як сороки білобокі,
Стрибу-стрибу! Скоки-скоки!
А тепер, мов жабенята,
Ще в присядки пострибати:
Ква-ква-ква! Ще раз: ква-ква! —
Щоб спочила голова.
IV. Робота за Букварем (с. 88–89)
Читання слів у стовпчиках
— Прочитайте жіноче ім'я.— Що означають слова третього стовпчика?
— Як пишуться назви міст і сіл?
Робота над анаграмами
Трава — ватра.Ватра — вогнище, багаття.
— Прочитайте слова рисак і сир справа наліво. Що отримали? (Касир,рис) Рисак — легкий рисистий кінь.
— Складіть слова зі слова рибалка. (Краб,балка,бик,риба,лак...)
Читання вчителем тексту за П. Костюченком (с. 89)
— Хто побачив у дуплі чарівну скриньку?— Хто її вийняв?
— Хто почав забирати скриньку?
— Хто викрив злодійку?
— Кого журавель звільнив зі скриньки?
— Як бджоли віддячили за свій порятунок?
— Знайдіть у тексті слова з буквою «ер».
— Хто заховав скриньку в дупло?
— Хто витяг скриньку з дупла?
— Хто випустив бджіл?
Робота за сюжетним малюнком (с. 89)
— Кого ви бачите на малюнку?— Що роблять звірята і пташенята?
— Яких птахів ви впізнали?
— А звірів?
— Розгляньте малюнки на с. 88.
— Складіть речення за змістом малюнків.
Розгадування кросворда
— Розгадайте кросворд — і ви дізнаєтеся, яка чарівна скринька була захована в дуплі.
V. Підсумок уроку
Гра «Закінчи речення»
Сьогодні на уроці я вчився...
Найбільше мені сподобалося...
Я запам'ятав...
На наступному уроці хочу навчитися...