Конспекти з української мови 10 клас

Урок «Активна і пасивна лексика», 10 клас
Мета. Поглибити відомості учнів про пасивну лексику, формувати уміння розрізняти архаїзми, історизми, неологізми, навчити дітей знаходити їх у тексті, визначати їх тип та стилістичну роль у художніх текстах, розширювати словниковий запас слів, виховувати позитивне ставлення до лексичного розмаїття
06 листопада, 2016 0
Урок «Основні орфограми в префіксах», 10 клас
Мета уроку: систематизувати й узагальнити знання, здобуті учнями у середніх класах, про основні орфограми у префіксах; формувати орфографічну пильність, культуру усного і писемного мовлення; удосконалювати вміння знаходити і виправляти орфографічні помилки у писемному мовленні; розвивати пам'ять,
06 листопада, 2016 0
Урок «Мистецтво українського слова. Мовні химери. Стилістичні засоби лексикології», 10 клас
Засвоєння учнями ґрунтовних знань сучасної лінгвістичної теорії має стати основою для формування в них умінь і навичок комунікативно виправдано користуватися засобами мови. Опорно-логічні схеми (ОЛС) із розділу «Лексикологія», уривки із художніх текстів як засоби мавленнєво-комунікативного
06 листопада, 2016 0
Урок «Складні випадки правопису слів зі спрощенням у групах приголосних, чергування голосних і приголосних звуків», 10 клас
МЕТА: Систематизувати знання про спрощення в групах приголосних, чергування голосних і приголосних,  закріпити знання про основні орфограми, навчити студентів редагувати текст та знаходити вивчені чергування; розвивати усне і писемне мовлення, логічне мислення студентів; виховувати естетичні
05 листопада, 2016 0
Урок «Складні випадки правопису великої букви», 10 клас
Мета:- навчальна: повторити складні випадки правопису великої букви, формувати правописні вміння, удосконалювати вміння вживати велику букву в писемному мовленні, знаходити і виправляти орфографічні помилки; - розвивальна: розвивати пам'ять, мислення, мовлення, творчі здібності;
05 листопада, 2016 0
Урок «Стилістичні засоби лексикології та фразеології. Слово і його лексичне значення. Лексико-стилістичні синоніми. Антоніми. Пароніми. Основні групи фразеологізмів», 10 клас
Мета заняття: активізувати, узагальнити та систематизувати знання студентів про слово як предмет вивчення лексикології, його лексичне значення, про синоніми, антоніми та пароніми, про фразеологію; сформувати уявлення про лексико-стилістичні синоніми та їх види; збагачувати словниковий запас
05 листопада, 2016 0