Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю В. Винниченка; розвивати навички самостійної роботи з джерелами інформації, вибору головного, розповіді від першої особи, сприйняття на слух, узагальнення; виховувати почуття патріотизму, поваги до особистості письменника. Обладнання: підручник,
27 грудня, 2016 0
Мета: проаналізувати драматичний етюд; виявити, у чому полягає символізм твору; з'ясувати символіку образів; розкрити проблему взаємин вождя і маси; розвивати логічне мислення, навички зв'язного мовлення; виховувати прагнення досягати духовних висот.  Теорія літератури: драматичний етюд. 
27 грудня, 2016 0
Ознайомити десятикласників зі змістом поезій «О слово рідне! Орле скутий!.. », «Лебідь», «Яка краса: відродження країни! …», «Чари ночі», «О принесіть як не надію…»; допомогти учням відчути експресію у виявленні патріотичних та інтимних почуттів; розвивати навички виразного читання та
26 грудня, 2016 0
Розглянути біографію Олександра Олеся, розкрити його ідеал національного і культурного відродження України, з'ясувати причини еміграції; визначити особливості збірки «З журбою радість обнялась…»; розкрити ідейно-художній зміст однойменного твору; розвивати навички виразного читання поезій,
26 грудня, 2016 0
Ознайомити учнів з поезіями М. Вороного, у яких порушено проблеми материнської любові та самотності жінки; схарактеризувати поетику символізму в них; розвивати навички аналізу ліричного твору, характеристики образотворчих засобів, уміння висловлювати власну думку щодо прочитаного; визначити, у чому
26 грудня, 2016 0
З'ясувати неоромантичне звеличення краси природи в пейзажній ліриці; акцентувати увагу учнів на оптимістичному сприйнятті життя («Блакитна панна»); розкрити красу і багатство почуттів ліричного героя в інтимній поезії; розвивати навички аналізу ліричного твору, характеристики образотворчих засобів,
26 грудня, 2016 0
Ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом поета-новатора, «ідеолога» модернізації української літератури, першого представника українського символізму; дати поняття про символізм як одну із стильових течій модернізму; з'ясувати ідейно- художній зміст поезії «Іванові Франкові», визначити її тему
26 грудня, 2016 0
Мета: перевірити вміння учнів писати роботи творчого характеру на основі вивченого матеріалу; розвивати навички зв'язного писемного мовлення; формувати творче мислення учнів; виховувати навички раціонального використання навчального часу, інтерес до наслідків власної праці.
26 грудня, 2016 0
Мета: дослідити художні особливості драми-феєрії, визначити проблеми, які порушує письменниця, особливості неоромантизму та зв'язок із західноєвропейською драмою; розвивати навички зв'язного мовлення; виховувати любов до рідного слова, цікавість до читання.  Теорія літератури: неоромантизм,
26 грудня, 2016 0
Схарактеризувати образи драми, розкрити їх символічний зміст, красу глибокого почуття, антигуманність душевного убозтва і користолюбства; розвивати вміння висловлювати власне ставлення до поведінки героїв, акторські здібності; навчитися складати порівняльну характеристику героїв; виховувати любов
26 грудня, 2016 0
1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 57