Конспекти з української літератури 9 клас

Систематизувати та узагальнити вивчений учнями впродовж навчального року навчальний матеріал, який стосувався знань про життєвий і творчий шлях письменника, зміст їх творів, понять з теорії літератури; розвивати культуру зв'язного мовлення, читацькі навички, збагачувати словник школярів; формувати
12 грудня, 2016 0
За допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам'ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отриманні знання і застосовувати їх під час виконання завдань; виховувати працьовитість,
12 грудня, 2016 0
Поглибити знання школярів про життя і творчість І. Липи, дізнатися про «практичний ідеалізм» письменника-борця; опрацювати ідейно-художній зміст програмового твору письменника «У невідому путь»; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість, логічне і абстрактне мислення; вміння самостійно коментувати
12 грудня, 2016 0
Продовжити знайомити школярів з митцями слова рідного краю, зокрема з життям і творчим доробком видатної харківської письменниці Х. Д. Алчевської; розвивати культуру зв'язного мовлення, читацький кругозір, навички аналізу, ліричного твору, робити узагальнення, висновки, необхідний коментар,
12 грудня, 2016 0
Ознайомити учнів з життям і творчістю О. Герасим'юка, здійснити художній аналіз його програмових поезій, визначити, яким чином у них відтворені роздуми письменника про повноцінне буття людини, її духовне наповнення; розвивати пам'ять, увагу, вміння виразно вдумливо читати поетичні твори, сприймаючи
12 грудня, 2016 0
Ознайомити учнів із особливостями візуальної (зорової) поезії на сучасному етапі, стисло охарактеризувати життєвий і творчий шляхи представників такого мистецтва та проаналізувати їх твори; розвивати вміння пояснювати власне розуміння взірців зорової поезії, витрактовувати їхній ідейно-образний
12 грудня, 2016 0
Вдосконалювати вміння школярів писати твори-роздуми на запропоновану тематику, застосовуючи отримані знання; розвивати творчі здібності школярів, їх логічне мислення, уміння зіставляти, узагальнювати, робити власні висновки, обґрунтування, мотивувати свої судження; виховувати повагу до мистецтва
12 грудня, 2016 0
Продовжити опрацьовувати зміст пригодницького роману, визначаючи основні ідеї, мотиви твору, роль патріотизму в його сюжеті; охарактеризувати головного героя роману як сильного типу української людини; розвивати логічне і критичне мислення; вміння доводити власну думку, її обґрунтовувати,
12 грудня, 2016 0
Опрацьовуючи ідейний зміст твору «Тигролови», звернути увагу на розкриття гуманістичної ідеї перемоги добра над злом, охарактеризувати родину Сірків, виявити її значення у життєвій долі головного героя твору; розвивати увагу, пам'ять, креативне мислення, культуру зв'язного мовлення; вміння грамотно
12 грудня, 2016 0
Ознайомити школярів з життям і творчістю письменника-емігранта І. Багряного, з'ясувати особливості ідейно-тематичного спрямування «Тигроловів», його жанр, композицію; розвивати культуру зв'язного мовлення, пам'ять, увагу, спостережливість; уміння логічно мислити, наводити переконливі приклади,
12 грудня, 2016 0
1 2 3 4 5 6 7 8