Мета: навчальна: ознайомити учнів з біографією М. та С. Дяченків і місцем їхньої творчості в українській літературі; дати загальну характеристику їхньої творчості; узагальнити та систематизувати навички учнів робити висновки з прочитаного; розвивальна: розвивати вміння висловлювати власні
30 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над ідейно-художнім змістом його повісті-казки «Місце для дракона», навчати характеризувати образи художніх творів; розвивальна: розвивати вміння висловлювати власні міркування про добро та зло, вірність і зраду, доцільність
30 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над ідейно-художнім змістом повісті-казки «Місце для дракона», навчати характеризувати образи художніх творів; розвивальна: розвивати вміння висловлювати власні міркування про сучасний світ, про жорстокість, яка в ньому існує; виховна:
30 листопада, 2016 2
Мета: навчальна: подати відомості про українського письменника Юрія Винничука, роз‑почати роботу над ідейно-художнім змістом його повісті-казки «Місце для дракона», з'ясувати особливості такого жанру, як повість-казка; розвивальна: розвивати вміння висловлювати власні міркування про
30 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над оповіданням В. Дрозда «Білий кінь Шептало», удосконалювати навички коментувати сюжет твору, переказувати важливі епізоди; розвивальна: розвивати вміння характеризувати образ коня Шептала, давати власну оцінку поведінці коня, висловлювати
30 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: надати відомості про Володимира Дрозда, розкрити перед учнями світоглядні позиції та творчості спадщину талановитого українського письменника, подати інформацію про алегорію як художній засіб, навчати характеризувати образи твору; розвивальна: розвивати навички
30 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, рівень сформованості вмінь та навичок із вивчених тем; розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення; виховна: виховувати старанність, відповідальність.
30 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над ідейно-художнім змістом твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути», звернути увагу на особливості змалювання авторкою моральних чеснот у тексті; розвивальна: розвивати вміння висловлювати власні міркування про моральний вибір у житті кожної
30 листопада, 2016 1
Мета: навчальна: продовжувати роботу над ідейно-художнім змістом твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути», звернути увагу на особливості змалювання авторкою моральних чеснот у тексті; розвивальна: розвивати вміння висловлювати власні міркування про моральний вибір у житті кожної
30 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над ідейно-художнім змістом твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути», звернути увагу на особливості змалювання письменницею родин; розвивальна: розвивати вміння висловлювати власні міркування про важливість виховання в родині; виховна:
29 листопада, 2016 0
1 2 3 4 5 6 7 8