Мета: навчальна: продовжувати роботу над аналізом ідейно-художнього змісту історичної повісті Івана Франка «Захар Беркут»; допомогти школярам глибше засвоїти зміст твору, його провідні мотиви; навчити визначати художні засоби в тексті та враховувати їхню роль для розкриття сюжетної
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над аналізом ідейно-художнього змісту історичної повісті Івана Франка «Захар Беркут»; допомогти школярам глибше засвоїти зміст твору, його провідні мотиви, основну думку; розвивальна: розвивати логічне мислення, спостережливість, уміння аналізувати,
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над аналізом ідейно-художнього змісту історичної повісті Івана Франка «Захар Беркут», охарактеризувати образи головних дійових осіб: Захар Беркута, Максима, Тугара Вовка та Мирослави; допомогти школярам виявити глибинні зв'язки історії із
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: опрацювати ідейно-художній зміст перших чотирьох розділів історичної повісті; дослідити, як у творі змальовано героїчну боротьбу русичів‑українців проти монголо-татарських нападників; розвивальна: розвивати логічне мислення, спостережливість, уміння узагальнювати, робити
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: поглибити знання школярів про життєвий і творчий шлях Івана Яковича Франка, розпочати роботу над ідейним змістом твору «Захар Беркут», розкрити його історичну основу; розвивальна: розвивати вміння учнів виразно читати, логічно мислити, робити висновки; розширювати
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: ознайомити школярів із творчістю письменниці, яка емігрувала з Харкова в тяжкі роки лихоліття, але зберегла палку любов до України, показати глибоку народну мудрість, закладену в казках Катерини Перелісної, продовжувати навчати визначати головну думку, емоційно сприймати
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: ознайомити школярів із пісенним жанром — коломийкою, подати відомості про особливості коломийок, їхню будову, ритм; розвивальна: розвивати вміння аналізувати коломийки, визначати їхнє ідейно-тематичне спрямування, розвивати культуру мовлення; виховна: прищеплювати
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжити роботу над вивченням соціально-побутових пісень; подати відомості про трагічний і героїчний пафос козацьких і чумацьких пісень; розвивальна: розвивати вміння грамотно, послідовно висловлювати власні думки, почуття, обстоювати свою точку зору, наводячи
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжити ознайомлювати школярів із різновидами народних пісень, подати відомості про суспільно-побутові пісні, їхні види; навчити аналізувати пісню «Ой на горі та женці жнуть; розвивальна: розвивати культуру зв'язного мовлення, уміння грамотно висловлювати свою
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: подати відомості про мистецтво в цілому, пояснити, чим наукове пізнання відрізняється від мистецького; надати відомості про художній твір як вид мистецтва; розвивальна: розвивати вміння висловлювати власні міркування з приводу функції мистецтва, його місця в житті
19 листопада, 2016 0
1 2 3 4 5 6 7 8