Мета: навчальна: продовжувати роботу над тетралогією Володимира Малика «Таємний посол», навчати визначати ознаки історико-пригодницького роману, пояснювати особливості композиції твору, визначати його головну думку; розвивальна: розвивати уважність, спостережливість, логічне мислення,
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над тетралогією Володимира Малика «Таємний посол», навчати виокремлювати основне; розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння висловлювати власні міркування про вибір людини у вирішальних ситуаціях; виховна: виховувати любов до
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над тетралогією Володимира Малика «Таємний посол», навчати виокремлювати основне; розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння висловлювати власні міркування про роль козацтва в житті українського народу, про звичаї, що панували в Запорозькій
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над тетралогією Володимира Малика «Таємний посол», навчати виокремлювати основне; розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння висловлювати власні міркування про роль козацтва в житті українського народу, про звичаї, що панували в Запорозькій
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: подати знання учням про Володимира Малика та його роман «Таємний посол», подати знання про основні ознаки історико-пригодницького роману; розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння висловлювати власні міркування про роль козацтва в житті українського народу, про
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, рівень сформованості вмінь та навичок із вивчених тем; розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення; виховна: виховувати старанність, відповідальність.
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: поглибити відомості школярів про творчу особистість Тараса Шевченка, подати інформацію про історію написання твору «Як умру, то поховайте…»; розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння вдумливо й виразно читати твори, розвивати спостережливість, уміння знаходити та
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: поглибити відомості школярів про життя та творчість видатного українського Кобзаря, подати аналіз його автобіографічного твору, у якому простежено мотив усепереможного життєлюбства, доброти; ознайомити учнів із контрастом як художнім прийомом; розвивальна: розвивати
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: поглибити відомості школярів про життя та творчість видатного українського Кобзаря, подати аналіз його автобіографічного твору, у якому простежено мотив усепереможного життєлюбства, доброти; ознайомити учнів із контрастом як художнім прийомом; розвивальна: розвивати
20 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над проблематикою твору «Захар Беркут», навчати образно, логічно, послідовно викладати в письмовій формі свої міркування щодо прочитаного; розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння аналізувати, робити висновки, оформлювати свої думки на
20 листопада, 2016 0
1 2 3 4 5 6 7 8