Мета: навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, рівень сформованості вмінь та навичок із вивчених тем; розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення; виховна: виховувати старанність, відповідальність.
22 листопада, 2016 2
Мета: навчальна: поглиблювати відомості про життя та творчість митців нашої місцевості; розвивати інтерес до їхнього творчого доробку та спадщини; виробляти особистісне ставлення до літератури рідного краю, розвиваючи вміння висловлювати свої думки про автора твору, героїв, художні
22 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: ознайомити школярів із біографією М. Трублаїні, подати відомості про його твір «Шхуна «Колумб»», продовжувати навчати виокремлювати тему твору, основну думку, характеризувати головні образи; розвивальна: розвивати пам'ять, логічне мислення, уміння виразно читати
22 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: узагальнити та систематизувати знання про життя та творчий шлях Василя Симоненка; розвивальна: розвивати вміння виразно й вдумливо читати вірші, аналізувати їх, визначати тему, ідею творів, висловлювати власну думку про людину, патріотичне виховання та гуманістичні
22 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу з творчим доробком Василя Симоненка, навчати визначати провідні мотиви та ідеї поезії «Ти знаєш, що ти людина», коментувати художні засоби; розвивальна: розвивати вміння виразно й вдумливо читати поезію, аналізувати її, висловлювати власну
22 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу з творчим доробком Василя Симоненка, навчати визначати провідні мотиви та ідеї поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани», коментувати художні засоби, з'ясовувати романтичний пафос творів; розвивальна: розвивати вміння виразно й вдумливо читати поезію,
22 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: подати відомості про Василя Симоненка як видатного українського поета, навчати визначати провідні мотиви та ідеї, коментувати художні засоби, з'ясовувати символічний зміст образу лебедів; розвивальна: розвивати вміння виразно й вдумливо читати поезію, аналізувати
22 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над проблематикою, порушеною у творах О. Стороженка, Л. Костенко, навчати школярів образно, логічно, послідовно викладати в письмовій формі свої міркування щодо прочитаного; розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння аналізувати, робити висновки,
22 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над поетичною спадщиною Л. Костенко, звернути увагу на її твір «Крила», виявити особливості притчевості поезії; розвивальна: розвивати вміння виразно та вдумливо читати поезію, коментувати її, визначати основні мотиви, характеризувати основні образи,
22 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над поетичною спадщиною Л. Костенко, звернути увагу на її твір «Чайка на крижині», виявити особливості притчевості поезії; розвивальна: розвивати вміння виразно й вдумливо читати поезію, коментувати її, визначати основні мотиви, характеризувати основні
21 листопада, 2016 0
1 2 3 4 5 6 7 8