Мета: навчальна: продовжити вивчати творчість Степана Руданського та продовжити ро-боту з жанрами співомовки та гуморески, навчити визначати іронічне ставлення до негативних рис характеру, подати відомості про терміни «гумореска», «співомовка», «інверсія»; розвивальна: удосконалювати
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: подати стислу інформацію про Степана Руданського як видатного письменника; ознайомити школярів із жанром співомовки та гуморески, навчити визначати іронічне ставлення до негативних рис характеру, подати відомості про термін «співомовка»; розвивальна: удосконалювати вміння
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу з творчістю Леоніда Глібова, звернути увагу на викривальну й повчальну спрямованість байки «Жаба й Віл», навчити аналізувати байки, визначати їхню будову; розвивальна: формувати вміння виявляти й коментувати прихований зміст гумористичних творів,
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу з творчістю Леоніда Глібова, звернути увагу на викривальну й повчальну спрямованість байки «Муха і Бджола», навчити аналізувати байки, визначати їхню будову; розвивальна: формувати вміння виявляти й коментувати прихований зміст гумористичних
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу з творчістю Леоніда Глібова, звернути увагу на викривальну й повчальну спрямованість байки «Щука», навчити аналізувати байки, визначати їхню будову; розвивальна: формувати вміння виявляти й коментувати прихований зміст гумористичних творів,
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: подати відомості Леоніда Глібова як про видатного українського майстра слова, ознайомити школярів із таким жанром, як байка, звернути увагу учнів на побудови байок; розвивальна: формувати вміння виявляти й коментувати прихований зміст гумористичних творів, виокремлювати
10 листопада, 2016 1
Мета:  навчальна: подати відомості про жанри гумористичних творів, їхні особливості та роль у житті українців; розвивальна: формувати вміння виявляти й коментувати прихований зміст гумористичних творів, виокремлювати основну думку, пояснювати алегоричні образи; виховна:
10 листопада, 2016 0
Мета:  навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивчених тем; розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення; виховна: виховувати відповідальність, старанність.
10 листопада, 2016 0
Мета:  навчальна: навчати учнів створювати усні й письмові твори-роздуми, пов'язані з життєвим досвідом, будувати твори відповідно до комунікативного завдання, добирати мовні засоби згідно із задумом і формою висловлювання; розвивальна: формувати вміння аналізувати, робити висновки,
09 листопада, 2016 0
Мета:  навчальна: продовжувати роботу над творчістю Лесі Ворониної, зокрема над її твором «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9», подати знання про сюжет та композиційні особливості твору; розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст твору, аналізувати
09 листопада, 2016 0
1 2 3 4 5 6 7 8