Конспекти з української літератури 6 клас

Мета: навчальна: підбити підсумок за рік, визначити ті твори, які справили найбільше враження на учнів; розвивальна: удосконалювати вміння аргументувати свою думку; виховна: виховувати уважність, старанність, прищеплювати почуття відповідальності, виховувати любов до художньої
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивчених тем; розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення; виховна: виховувати відповідальність, старанність.
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: узагальнити й систематизувати знання, набуті за рік; розвивальна: удосконалювати вміння висловлювати свої думки, визначати різні засоби художньої виразності; виховна: виховувати уважність, старанність, прищеплювати почуття відповідальності, виховувати любов до
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу з гумористичними творами; за допомогою творчої роботи зі складання власної байки перевірити набуті учнями знання про байку як літературний жанр: її ідейно-тематичне спрямування, особливості побудови, образність та алегоричність; розвивальна: формувати
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над визначенням іронічно-пародійною викривальною спрямованістю гумористичних і сатиричних творів; розвивальна: удосконалювати вміння виразно й усвідомлено читати твори, розуміти вияв народної мудрості в гуморесках, удосконалювати вміння проводити
10 листопада, 2016 0
Мета:  навчальна: продовжувати роботу над визначенням іронічно-пародійною викривальною спрямованістю гумористичних і сатиричних творів;  розвивальна: удосконалювати вміння виразно й усвідомлено читати твори, розуміти вияв народної мудрості в гуморесках, удосконалювати вміння проводити
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: ознайомити школярів із творчістю відомого українського письменника Леоніда Талалая; продовжувати роботу з аналізу художніх текстів; розвивальна: формувати вміння аналізувати віршові тексти, визначати настрій ліричного героя; розвивати навички виразного читання;
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: домагатися розуміння учнями ролі гумору в житті українців; розвивальна: формувати вміння аналізувати, робити висновки, розвивати творчі здібності, висловлювати власні думки, відстоювати свою точку зору; виховна: виховувати любов до рідних, почуття
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: подати відомості про Павла Глазового, навчати виокремлювати основні ідеї, аналізувати художні особливості гуморесок; розвивальна: удосконалювати вміння виразно й усвідомлено читати твори, розуміти вияв народної мудрості в гуморесках, удосконалювати вміння проводити
10 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжити вивчати творчість Степана Руданського та працювати з жанрами співомовки та гуморески, навчити визначати іронічне ставлення до негативних рис характеру, подати відомості про терміни «гумореска», «співомовка», «інверсія»;розвивальна: удосконалювати вміння виразно
10 листопада, 2016 0
1 2 3 4 5 6 7 8