Мета: навчальна: подати стислі відомості про Л. Глібова, фольклорну основу його віршованих загадок, особливості поетичної мови, навчати знаходити в загадках письменника казкові елементи, гумор, пестливі слова та визначати їхню роль у тексті; розвивальна: формувати вміння
12 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: подати відомості про прислів'я та приказки як видів усної народної творчості, навчити їх відрізняти, проектувати на ситуації сучасного життя; розвивальна: формувати комунікативні вміння, розвивати логічне, абстрактне мислення, кмітливість, спостережливість,
12 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: подати відомості про прислів'я та приказки як видів усної народної творчості, навчити їх відрізняти, проектувати на ситуації сучасного життя; розвивальна: формувати комунікативні вміння, розвивати логічне, абстрактне мислення, кмітливість, спостережливість,
12 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжити роботу над загадками як над фольклорним жанром, подати відомості про види загадок (про людей, їхнє життя, про природу, явища природи, про тварин, про рослини); розвивальна: формувати вміння пояснювати логіку відгадування загадок, розглядати та
12 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: ознайомити учнів із загадкою як видом усної народної творчості; подати відомості про зміст та форми загадок, навчати визначати роль у сучасному світі таких якостей, як мудрість, точність формулювання думки; розвивальна: формувати вміння пояснювати логіку
12 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: стисло ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом Р. Полонського; проаналізувати зміст його твору «Таємниця країни суниць», подати характеристику образів, побудови повісті-казки; розвивальна: розвивати спостережливість, уміння зіставляти різні образи,
12 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над казковою повістю Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії», навчати аналізувати композиції твору, виокремлювати основні епізоди твору; розвивальна: розвивати вміння переказувати твір, читати уривки з нього за
12 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над казковою повістю Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії», навчати аналізувати особливості жанру, композиції твору, символіку образів; розвивальна: розвивати вміння переказувати твір, читати уривки з нього за ролями, уміння
12 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: продовжувати роботу над казковою повістю Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії», навчати аналізувати особливості жанру, композиції твору, символіку образів; розвивальна: розвивати вміння переказувати твір, читати уривки з нього за ролями, уміння
11 листопада, 2016 0
Мета: навчальна: подати короткі відомості про життя та творчість Г. Малик, ознайомити школярів із літературною казкою «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»; розвивальна: розвивати вміння переказувати твір, читати уривки з нього за ролями, уміння характеризувати
11 листопада, 2016 0
1 2 3 4 5 6 7 8