Ознайомити учнів із групою і творчістю київських «неокласиків», із життєвим і творчим шляхом М. Зерова, поглибити поняття про сонет, розвивати навички виразного й усвідомленого читання та аналізу поезій М. Зерова, навчити висловлювати власні думки з приводу поетичної майстерності «неокласика»,
28 грудня, 2016 0
Ознайомити учнів з авангардними тенденціями в українській поезії 20-х років ХХ ст., дати поняття «футуризм», охарактеризувати постать М. Семенка в українській літературі, обґрунтувати його значення для розвитку української поезії, шліфувати вміння школярів виразно й усвідомлено читати вірші,
28 грудня, 2016 0
Мета: розкрити трагічні наслідки революційних змагань 1917– 1918 рр. на Україні, глибоке усвідомлення реальності й драматизму своєї доби П. Тичиною; удосконалювати вміння й навички ідейно-художнього аналізу ліричних творів, опису картин; розвивати творче мислення, культуру образного бачення,
28 грудня, 2016 0
Допомогти учням зрозуміти основні тенденції української поезії 1920-х років, познайомити із життєвим і творчим шляхом П. Тичини, його ранніми збірками, формувати вміння характеризувати основні мотиви ранньої творчості, розвивати навички аналізу поезій, особливих ознак індивідуального стилю поета,
28 грудня, 2016 0
Ознайомити учнів з історичними та суспільними умовами розвитку літератури XX століття, основними стильовими напрямами; розкрити поняття «розстріляне відродження»; розвивати усне зв'язне мовлення одинадцятикласників, уміння користуватися довідковими виданнями й словниками; розвивати критичне
28 грудня, 2016 0
Урок: Зміцнення часових площин як художній засіб у новелі «Три зозулі з поклоном». Роль  художньої деталі в розкритті характеру, ідеї. Образи-символи в новелі (11 клас)
Мета: продовжити роботу над текстом новели, закріпити вивчене про образ-символ, художню деталь, розкрити значення художнього засобу зміцнення часових площин; поглибити навички роботи з художнім текстом, словесного малювання; сприяти вихованню моральних якостей учнів, віри у велику силу добра й
06 листопада, 2016 0
Урок: Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Вічна тема любовного трикутника» в новітній інтерпретації. «Три зозулі з поклоном». (11 клас)
Мета: розширити уявлення школярів про творчу спадщину українського письменника Г. Тютюнника, повторити поняття «новела», розкрити ідейно-тематичний зміст новели «Три зозулі з поклоном»; розвивати вміння вести спостереження, характеризувати персонажів твору, робити висновки, формувати дослідницькі
06 листопада, 2016 0
1 2 3 4 5 6 7