Розвага для дітей середнього та старшого віку «Літо наше веселкове»
Мета: створити радісний, емоційно піднесений настрій, спонукати дітей до активної участі в іграх, отримувати задоволення від співу, участі у спонтанних таночках, з використанням знайомих танцювальних рухів. Розвивати уяву, фантазію. Виховувати почуття співпереживання, доброти, дружби.
02 листопада, 2016 0
Заняття з художньо-естетичного розвитку для дітей середнього дошкільного віку «Витівки матінки-зими»
Хуртовина - метелиця лютує, маленьким квіточкам шкоду готує. Хто квіточкам допоможе, як не малята хороші. Мета: формувати вміння вільно малювати кінчиком пензля різноманітні лінії, вчити будувати кольоровий візерунок із центру, симетрично розташовуючи елементи на променевих висях по заданій схемі,
02 листопада, 2016 0
Пошуково-дослідницька діяльність під час подорожі казкою «Гуси-лебеді»
Мета: закріплювати знання дітей про властивості води (чиста, прозора, брудна); про приховані властивості магніту; про те,що всі предмети мають вагу, яка залежить від розмірів і матеріалу; про вимірювання довжини і ширини предмета за допомогою умовної мірки.
02 листопада, 2016 0
Театралізована розвага з елементами образотворчої діяльності «Квіти для бджілки».
Конспект театралізованої розваги з участю дітей старшого дошкільного віку за мотивами оповідання Василя Сухомлинського «Перша бджілка» для дітей молодшого дошкільного віку з елементами образотворчої діяльності.   Маленькій бджілці холодно та голодно ранньою весною, любі дітлахи обов'язково
02 листопада, 2016 0
Підсумкове заняття у формі гри «Що? Де? Коли?»
Мета: закріпити знання про природу.Вміти називати перелітні і зимуючі птахи, дикі і свійські тварини, комахи, кімнатні рослини,квіти,будову рослин;пори року,місяці,кількість планет  Сонячної системи; рослини,тварини,птахи,які занесені до Червоної книги;листяні і хвойні дерева.
02 листопада, 2016 0
Лісовою стежиною до країни Знань. Підсумкове заняття з грамоти
У цікавій формі перевірити знання з грамоти отримані на протязі року. Закріпити знання про звуки та букви; уміння ділити слова на склади;робити звуковий аналіз слів. Закріпити знання про речення,вміння складати речення за поданим словом. Викладати з паличок букви. Розвивати мову,пам'ять.
02 листопада, 2016 0
«Ми - каштанчики маленькі» з предмета «Дитина в довкіллі» для 1-ї молодшої групи
Мета: продовжувати збагачувати уявлення  дітей про природне довкілля, формувати  уявлення про зовнішні ознаки каштанчика. Учити групувати предмети, виконувати та називати свої дії під час ігор. Закріпити вміння слухати і розуміти мову дорослого,  давати відповіді   на запитання.
02 листопада, 2016 0
Методична розробка «Восени і взимку, весною і влітку до каштана у мандрівку»
Розгляд  картини  або спостереження за деревом,,Каштан”.  Спостереження в природі №1 Дидактична гра ,,Великий чи маленький?” Гра - імітація,,Ми—каштанчики маленькі”
02 листопада, 2016 0
«ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ»
Мета: практична: формувати навички монологічного та діалогічного мовлення, аудитивні навички розуміти іншомовне мовлення на слух, лінгвокраїнознавчу компетенцію учнів; освітня (навчальна):  закріпити вивчені лексичні одиниці з теми    «My favourite food. In the kitchen»; формувати
02 листопада, 2016 0
Колір в натюрморті. З художньо-естетичного розвитку та мовленнєвого розвитку для дітей старшого дошкільного віку
Конспект комплексного заняття з використанням дидактичних ігор, вправ-етюдів для дітей старшого дошкільного віку з художньо-естетичного розвитку та з  мовленнєвого розвитку.                        Дощик та сонечко сперечаються -
02 листопада, 2016 0
1 2 3 4 5 6