Уроки № 1–2: Контрольна робота. Твір (укр. літ., 10 клас)

22 грудня, 2016 0

Мета: перевірити вміння писати твори-роздуми на основі вивченого матеріалу; розвивати навички зв'язного писемного мовлення та вміння дотримуватися композиції твору-роздуму; формувати творче мислення учнів; виховувати навички раціонального використання часу, інтерес до наслідків власної праці.

Теорія літератури: ліричний цикл, ліричний герой, поетичний образ та його різновиди, ліричні жанри, філософська лірика, драма.

Обладнання: теми творів (5 варіантів).

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Мотивація навчальної діяльності школярів.

Оголошення теми й мети уроку

III. Інструктаж щодо виконання завдання

IV.

Хід контрольної роботи

1. Оголошення тем контрольних творів

1. Тема кохання в повісті І. Франка «Перехресні стежки»: еволюція почуття, авторське ставлення до проблеми.

2. Автобіографічні мотиви інтимної лірики І. Франка.

3. Сумніватися — це добре чи погано? (За поемою І. Франка «Мойсей»).

4. У чому полягає творчий подвиг Івана Франка?

5. Яка поезія І. Франка найближча моєму серцю?

2. Самостійна робота учнів

VI. Домашнє завдання

Робота в групах

Завдання для груп: підготувати повідомлення.

Завдання для групи № 1

Літературно-мистецьке життя кінця XIX — початку XX століття.

Завдання для групи № 2

Розвиток модерністських тенденцій в українській літературі кінця XIX — початку XX століття.

Завдання для групи № 3

Найвидатніші представники

прози в українській літературі кінця XIX — початку XX століття.

Завдання для групи № 4

Найвидатніші представники поезії в українській літературі кінця XIX — початку XX століття.

Завдання для групи № 5

Періодичні видання та часописи кінця XIX — початку XX століття.

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду