Урок: Контрольна робота № 4 (укр. літ., 8 клас)

02 грудня, 2016 0

Мета:

  • навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, рівень сформованості вмінь та навичок із вивчених тем;

  • розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;

  • виховна: виховувати старанність, відповідальність.

Тип уроку: контроль набутих знань та вмінь.

Обладнання: тести.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми та мети уроку

ІІІ. Інструктаж щодо виконання контрольної роботи

ІV. Виконання завдань

І варіант

Початковий рівень

1. Визначте назву твору, автора і героя, якому належить фраза: «Я тебе не відраджую, але, хто хоч краплю мудрості зачерпне, довіку ситий
не буде. Від многої мудрості много скорбі, і хто примножує знання, примножує печаль»:
А Степану (В. Дрозд, «Білий кінь Шептало»);
Б Коню Шеталу (В. Дрозд, «Білий кінь Шептало»);
В Пустельнику (В. Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»);
Г Панові Лавріну (Ю. Винничук «Місце для дракона»).

2. Хто у творі «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» мав прізвисько Жучок?
А Федько Котигорошко;
Б Петро Білий;
В Вітька Горобець;
Г Галька Козачок.

3. Якої масті був кінь Шептало, повернувшись до стайні після прогулянки (В. Дрозд, «Білий кінь Шептало»)?
АСірої;
Б білої;
В бурої;
Г сріблястої.

Середній рівень
4. Через що кінь Шептало втік від Степана (В. Дрозд, «Білий кінь Шептало»)?
5. Через що не подіяло приворотне зілля на Галю? (В. Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»).
6. Стисло опишіть, за яких обставин загинув дракон (Ю. Винничук «Місце для дракона»).

Достатній рівень
7. Дослідіть, які проблеми порушено у творі Ю. Винничука «Місце для дракона».
8. Визначте, як В. Чемерис передає гумористичність ситуацій, у які потрапляє головний герой.
Високий рівень
Напишіть твір-мініатюру «Доцільність самопожертві (за твором Ю. Винничука «Місце для дракона»).


ІІ варіант

Початковий рівень
1. Визначте рядок, у якому зазначено проблеми, порушені в оповіданні В. Дрозда «Білий кінь Шептало».
А Проблема знищення природних багатств, рідкісних рослин;
Б збереження навколишнього середовища;
В проблема людини в суспільстві, її знеособлення, питання дійсності та мрії;
Г питання збереження деяких видів тварин;
Д питання міжособистісних стосунків у робочому колективі.

2. Хто був флегматичним у творі «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» В. Чемериса?
А Галя;
Б Вітька;
В Федько;
Г Петро.

3. Хто вбив дракона у твоір Ю. Винничука «Місце для дракона»?
А Князь;
Б пан Лаврін;
В джура Лавріна;
Г Пустельник;

Середній рівень
4. Через що коні недолюблювали Шептала (В. Дрозд, «Білий кінь Шептало»)?
5. Чому пан Лаврін не зміг убити дракона? (Ю. Винничук «Місце для дракона»).
6. Чому у творі «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» В. Чемериса між героями відбулася дуель?

Достатній рівень
7. Дослідіть, які проблеми порушено у творі «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».
8. Чи принесло мир убивство дракона (Ю. Винничук «Місце для дракона»)?

Високий рівень
Напишіть твір-мініатюру «Чи варто підлаштовуватися під світ (за твором В. Дрозда “Білий кінь Шептало”)».
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду