Урок: Контрольна робота № 2 (укр. літ., 8 клас)

28 листопада, 2016 0

Мета:

навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, рівень сформованості вмінь та навичок із вивчених тем;

розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;

виховна: виховувати старанність, відповідальність.

Тип уроку: контроль набутих знань та вмінь.

Обладнання: тести.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми та мети уроку

ІІІ. Інструктаж щодо виконання контрольної роботи

ІV. Виконання завдань

І варіант

Початковий рівень

1. Визначте назву твору за цитатою і його автора: «Йде в ніде, в невороття, Йде лелійно, як дитя, І жене його у спину Сірий маятник життя…»:
20px;">А І. Малкович «Із янголом на плечі»;
Б А. Мойсієнко «Жовтень жовті жолуді»;
В В. Підпалий «Наша мова»;
Г В. Герасим’юк «Чоловічий танець».

2. Вірш, який став причиною найгостріших звинувачень поета в націоналізмі:
А В. Сосюра «Осінь»;
Б В. Сосюра «Любіть Україну»;
В В. Голобородько «Теплі слова»;
Г В. Голобородько «Наша мова».

3. «Васильки» В. Сосюри — за жанром це лірика:
А інтимна;
Б філософська;
В пейзажна;
Г громадянська.

Середній рівень
4. До кого звертається В. Сосюра у творі «Любіть Україну!»?
5. Хто серед українських поетів писав верлібри?
6. Який прийом використав А.
Мойсієнко у творі «Жовтень жовті жолуді»?

Достатній рівень
7. Як Л еся Українка в поемі «Давня казка» намагається визначити роль поетичного слова в житті суспільства? Наведіть переконливі приклади із твору.
8. Чому байдужість, на думку Т. Шевченка, — це найстрашніше, що може бути в житті (за твором Т. Шевченка «Минають дні, минають ночі…»)?

Високий рівень
Напишіть твір-мініатюру «Янгол не впаде з плеча» (за однойменним твором І. Малковича) та твором Г. Кирпи «Мій ангел такий маленький…».

ІI варіант

Початковий рівень

1. За жанром поезія В. Герасим’юка «Чоловічий танець» — це лірика:
А філософська;
Б інтимна;
В громадянська;
Г пейзажна.

2. Визначте назву твору за цитатою і його автора: «Так же буде поле, як тепер, синіти, і хмарки летіти в невідомий час, і другий, далекий, сповнений привіту, з рідними очима порівняє нас.
А І. Малкович «Із янголом на плечі»;
Б І. Павлюк «Дівчинка»;
В Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький…»;
Г В. Сосюра «Васильки».

3. Вірш, написаний письменником під впливом однойменної народної пісні:
А В. Сосюра «Васильки»;
Б В. Підпалий «Зимовий етюд»;
В І. Малкович «З нічних молитов»;
Г Г. Кирпа «Коли до вас темної ночі…».

Середній рівень
4. З яким проханням звертається невідомий до янгола наприкінці твору (І. Малкович «Із янголом на плечі»)?
5. З чим порівнюють васильки (В. Сосюра «Васильки»)?
6. Яке значення повторів приголосних у творі А. Мойсієнка «Жовтень жовті жолуді»?

Достатній рівень
7. Як, на ваш погляд, чим спричинено те, що Т. Шевченко розмірковує над власною долею, долею України, кожною людиною на землі (за творами Т. Шевченка)?
8. Дослідіть, як у творі Лесі Українки «Давня весна» відтворено гармонійний зв'язок людини з природою. Свої спостереження узагальніть.
9. Порівняйте твір Г. Кирпи «Мій ангел такий маленький…» та твір І. Малковича «З янголом на плечі».

Високий рівень
Напишіть твір-мініатюру «Дзвін шабель,пісні, походи, Воля соколина Тихі зорі, ясні води — Моя Україна» (за творами В. Сосюри).


V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання

Підготувати матеріали про І. Карпенка-Карого; прочитати твір «Сто тисяч».

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду