„Важливі речі для малечі” для молодшої групи

02 листопада, 2016 0
„Важливі речі для малечі” для молодшої групи

Тема: “Важливі речі для малечі” (предмети гігієни).

Мета:. Продовжувати учити дітей стежити за своїм зовнішнім виглядом. Формувати уявлення дітей про необхідні культурно-гігієнічні навички (мити руки, вмиватися, чистити зубки, та розчісуватися); закріпити знання дітей про предмети гігієни (мило, рушник, зубна щітка, гребінець) та їх призначення

Продовжувати ознайомлювати дітей із властивостями води: вона буває чистою і брудною; чистою водою можна користуватися, брудна вода шкідлива. Розвивати дрібну моторику, закріпити кольори: червоний, жовтий зелений. Продовжити розвивати мовлення дітей, навчати їх відповідати на запитання дорослого. Створювати емоційно-позитивну атмосферу у групі.

Хід
заняття

Вихователь: Добрий день, малята!

Наші пальчики також вміють вітатися.

Пальчикова гімнастика “Добрий день”

Добрий день, добрий день, -

Пальчики сказали

Ми сьогодні всіх дітей, -

Зранку привітали.

Входить лялька Оля. (В неї брудне обличчя та нерозчісане волосся).

Вихователь: - Ой, что це, в нас? Це ж наша лялечка Оля!

- Діти, що це з нею? (Вона забруднилась)

- Чому вона така брудна і неохайна? (Відповіді дітей.)

- Напевне вона не вміє сама дотримуватись чистоти, ось і забруднилась.

- А наші дітки знають, які речі потрібні для того, щоб бути чистими і охайними.

Дитяча гра “Чарівний мішечок”. (предмети гігієни)

Діти по одному дістають з мішечка речі та розповідають про їх призначення (мило, зубна щітка, рушник, гребінець), імітуючи дії з ними.

- Діти, а ви вмиваєтесь? (Так.) Покажіть ляльці Олі як потрібно чистити зубки! (Відповідні

рухи).

- Діти, як ви витираєтесь рушником? (Відповідні рухи).

- А як розчісуєте волосся гребінцем? (Відповідні рухи).

Ось і тебе Олечко причешемо.

(Вихователь розчісує ляльку).

. Учити дітей стежити за своїм зовнішнім виглядом. звертається до ляльки.

- Тепер ти знаєш, які речі потрібні, щоб бути чистою та охайною? (Так).

- Діти, в ляльки Олі й досі брудні ручки та щічки, давайте вмиємо її та помиємо ручки, щоб вона теж була чистою.

Дослід з водою.

В двох мисках набрано воду: брудна та чиста.

- Діти, що це в нас? (Вода).

- Подивіться уважно, яка вода?

Діти набирають в ручки воду та порівнюють її. (Чиста і брудна).

- Якою водою можна вмиватися? (Чистою).

- А брудною? (Ні). - Чому? (Тому, що вона шкідлива).

Вихователь миє лялечку водою з милом. Під час миття ляльки, використати вірш Г. Демченко:

- Водичка, водичка,

Умий Олі личко,

Рум'яне та біле,

Як яблучко спіле! Витирає рушничком ляльці личко та ручки.

(Лялечка любується в дзеркалі )

- Вихователь: Яка вона стала чиста і гарна!

- Малята, щоб Олечка не забувала вмиватися та мити руки, давайте подаруємо їй гарний рушничок! Добре? (Так).

На паперовому макеті рушничка, діти ритмічно, під релаксаційну музику, малюють патичками “рушничок”, чергуючи мазки і крапки.

Дитяча гра “Зберемо подарунок для лялечці Олі ”

- Дітки, а давайте нагадаємо нашій ляльці Олі, що потрібно, щоб бути чистими та охайними!

- Зберемо їй подарунок “Чарівний мішечок” та подаруємо!

(Діти відшукують предмети та складають у мішечок).

- Що потрібно, щоб намилювати руки? (Мило).

- Що потрібно для того, щоб витирати ручки? (Рушник).

- Що потрібно, щоб почистити зуби? (Зубна щітка).

- Що потрібно для того, щоб причесатися? (Гребінець).

Вихователь: - Це тобі від діток подарунок! Бери та користуйся!

Лялька дякує та разом з дітками виходить гратися.

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду