Театралізована розвага з елементами образотворчої діяльності «Квіти для бджілки».

02 листопада, 2016 0
Театралізована розвага з елементами образотворчої діяльності «Квіти для бджілки».

Конспект театралізованої розваги з участю дітей старшого дошкільного віку за мотивами оповідання Василя Сухомлинського «Перша бджілка» для дітей молодшого дошкільного віку з елементами образотворчої діяльності.

Маленькій бджілці холодно та голодно ранньою весною, любі дітлахи обов'язково бджілці допоможуть…

Мета: закріпити знання про сезонні явища навесні, розширювати поняття про користь спільного співіснування комах та рослин, формувати художньо-мовленеві виконавчі здібності, вміння запам'ятовувати сценічну послідовність, розвивати творчу активність, уяву, вдосконалювати технічні навички з аплікації, сприяти підвищенню інтересу до образотворчої діяльності, виховувати

дружні відносини між дітьми різного віку та бережне ставлення до природи.

Матеріали: наголовники та костюми для квітів, Сонечка, бджілки, дівчинки Весни, пеньок, ширма з зображенням лісу у період ранньої весни, аудіо запис української народної пісні «Щебетала пташечка», «Сонечко», П. І. Чайковський «Вальс квітів», маракаси, фольга, папір для зминання, кошик з квітами, дидактична гра «Підбери серединку до квітів», вирізані силуети долоньок жовтого та зеленого кольорів, прямокутники 3х5 см синього гофрованого паперу, ватман з зображенням бджілок,тарілочки, клей, пензлик, клейонки, ганчірки для аплікації.

Хід:

Звучить пісня у виконанні дитячого хору «Щебетала пташечка» (аудіозапис). Малюки танцють хоровод, старші діти актори знаходяться за ширмою.

Вихователь. Дітки, а чого вже пташечка так весело щебече? (відповіді дітей)

Вихователь.

А ось,і Весна завітала до нас в гості.

Дівчинка Весна. Йде до вас красуня мила,

Та що зимоньку змінила:

Розтопляє скрізь сніжок,

Кличе з вирію пташок,

Всіх пробуджує від сну -

Ви діждалися весну.

Вихователь. Заходь, люба Веснонько, залишайся з нами, нам з тобою так добре. Дітки, а чого нам з Весною добре? (відповіді дітей)

Вихователь. Молодці, дітлахи. Але Весна до нас непросто завітала. А хоче нам розповісти про пригоду, що сталася ранньої весняної пори. Пригріли перші сонячні промінчики і на галявині з'явились поодинокі квіточки. Перша бджілка вилетіла із вулика на розвідку. (Дівчинка Бджілка імітує політ). Але бідній кепсько їй, бо із лісу ще тягне зимовою прохолодою.

Співає вихователь. Прилетіла бджілка, бджілка срібнокрила,

Сіла на пеньочок, склала свої крильця,

(Дівчинка Бджілка літає, втомлено зітхає та сідає на пеньочок відпочити)

Вихователь. А з похмурого лісу вологою тягне, вітер холодом дмухає. (Діти за ширмою за допомогою маракасів за зім'ятого паперу, фольги утворюють звук вітру).

Де була хороша, може важка ноша,

Може заблудилась, чи з дороги збилась?

Дівчинка Бджілка відповідає:

Я не заблудилась, з дороги не збилась,

Сіла на пеньочок, квітки я шукаю,

А холодний вітер, все мене зганяє,

Снігу насипає, не дає мні бджілці

На сонечку грітися...

Вихователь. Треба дітки, бджілці допомогти, сонечко розбудити від зимового сну, а ти, Бджілко, на пеньочку посидь, зараз все буде гаразд.

Малючки виконують співаночку «Вийди, вийди, сонечко…» та залишаються стояти у колі.

З'являється хлопчик Сонечко із-за ширми.

Хлопчик Сонечко. Взимку низько я ходило, вам не щедро я світило

Зараз – вище піднялося і за справу узялося.

Сонну землю зігріваю, з неї сніг та лід зганяю.

Зазирну й до вас в віконце, я весняне тепле сонце.

Подарую всім танок, звеселю усіх діток.

Діти-малюки виконують хороводиний танок «Сонечко» (аудіозапис)

Після таночка з'являються із-за ширми дівчатка Квіти.

Розповідають по черзі вірші і кладуть на галявину площинні зображення квітів без серединок.

Пролісок. Тетяна Лисенко

Першим пролісок проснувся,

Снігом вмився, потягнувся,

Синю одягнув сорочку,

Випростав свої листочки,

Чемно з лісом привітався,

І, щасливим, розсміявся.


Підсніжник. Ярослав Павлюк

Стужі зовсім не боюся,

Хоч тоненький, ніжний,

Через сніг на світ проб'юся,

Звуть мене підсніжник.

Барвінок. Наталя Забіла

Недавно ще гула метелиця,

Іще лежить в низинах сніг,

А вже барвінку листя стелеться

Зеленим килимом до ніг.

Воно під снігом і під кригою

Всю землю зелень берегло

І перше стрінуло з відлигою

Весняне сонце та тепло.

Мати – й – мачуха. Віра Паронова

Тільки сонечко пригріло,

Мати – й – мачуха з'явилась

Серед чорної землі

Сяють сонечка малі,

Золотим промінням сяють,

Нашу землю зігрівають,

Щоб прокинулась вона

І до нас прийшла весна.

Медунка. Віра Паронова

Навесні медунка в гаї

Різнобарвна зацвітає

Медоносна, запашна,

Для джмелів вона смачна.

Дівчатка Квіточки заходять за ширму, а на галявині-килимку (обручі зеленого кольору) залишаються квіти без серединок.

Вихователь. Дітки, квіточки чекають коли їх бджілки розбудять, але квіточок в нас скільки? А бджілок? А бджілки можуть прожити без квітів? Веснонько, скажи, а чи можуть квіти прожити без бджілок? (відповіді дітей) Давайте бджілці допоможемо. До кожної квітки треба покласти усміхнену серединку, колір ободочка якої однаковий із кольором пелюсточок.

Дидактична гра для малюків «Підбери серединку до пелюсточок».

Прокинулись бджілки малі,

Не ледарі, а трударі,

Бджілки весело літають,

Квіткам вічки розкривають,

Кажуть годі квіти спати,

Ми прийшли медок збирати.

По закінченню слів дітки-малюки кладуть серединку на кожну квіточки, велика бджілка літає та все перевіряє, квіточки у кошик збирає.

Вихователь. Молодці малючки, гарно бджілки працювали. Подякуємо сонечку за його тепло, що квітки розбудити допомогло.

Дитинка- малючок. Дякуємо тобі сонце золоте,

Усміхнімось квіточки, хай вона росте,

Усміхнімось бджілці – ти скоштуй медок,

Дякуємо, що прийшли в наш дитячий садок.

Вихователь. Діточки, дивіться до нашої галявини, ще летять бджілки, а квіточок вже немає (вихователь звертає увагу дітей на ватман, де зображені бджілки). Як їм допомогти? Давайте візьмемось за пензлики та створимо квітковограй для них. Будемо працювати дружно, разом.

-Дорослих діток запрошуємо за столики з долоньками жовтого кольору, а малючків за столики з долоньками зеленого кольору.

Вихователь. Але для того, щоб почати нам творити, треба сонечка запросити, нам вправні долоньки нагріти.

Дитинка-малючок.

Сонечко- сонечко, ти погрій долоньки нам,

Щоб росли здорові ми, і раділи цій красі,

Квітки гарні нам зробити, бджілок всіх повеселити.

Пальчикова гра. Дітлахи піднімають долоньки вгору, показують «ліхтарики», дитина-сонечко торкається кожної долоньки своїм промінчиком.

Вихователь здійснює пояснення алгоритму роботи та частковий показ виготовлення сонечка, квітів пролісків.

Звучить музичний твір «Вальс квітів», всі діти разом з вихователем виконують колективну аплікацію.

Після завершення колективної роботи вихователь разом з дітьми милується красою створеної роботи та обговорює спільну користь бджілок та квітів, важливе їх значення для людей.

Діти за бажанням пригощаються квітковим чаєм з медом.
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду