Урок: Визначайте настрій вірша. О. Палійчук «Алло!». С. Гусак «Канікули». Г. Чубач «У селі в бабусі». Л. Гоян «Канікули». Робота з дитячою книжкою. підсумок за рік
Хід уроку
I. Організаційний моментII. Актуалізація опорних знань
Мовленнєва розминка
1) Робота над скоромовкою.
Корж із маком — їжа з їж.
— Сядь, їжаче, з нами їж.
Скинь лише піджак-голчак!
— Я свій корж з'їм, вовче, й так.
2) Робота над чистомовкою.
Ами-ами-ами — літо вже не за горами.
Іти-іти-іти — йому зрадіють усі діти.
Ки-ки-ки — і звірята, і пташки.
Ля-ля-ля — зрадіє матінка-земля!
Читання вірша В. Марсюка «Диктант»
III. Робота за «Читанкою»(с. 87–92)
Гра «Збери склади»
— «Зберіть» зі складів назви ягід.
Опрацювання вірша О. Палійчука «Алло!»
1) Читання вірша підготовленими учнями
— Який настрій у вас виникає, коли ви читаєте вірш? Чим він викликаний?
2) Гра «Зміни слово».
— Замініть у переліку поданих слів ті, які позначатимуть малят тварин.
Козенята, кролі, каченята, курчата, кошенята, цуценята, ластів'ята, джмелі.
3) Робота за малюнком.
— Чи всі рослини, які згадуються у вірші, зображені на малюнку?
4) Робота в парах.
— Повідомте бабусю, дідуся про свій приїзд. Не забудьте:
усміхнутися, бо усмішка передається голосом під час розмови по телефону;
- привітатися;
- запитати дозволу про приїзд; точно повідомити дату, час приїзду, вид транс-порту;
- перепитати, як вас зрозуміли;
- попрощатися.
Опрацювання вірша С. Гусака «Канікули»
1) Самостійне напівголосне читання вірша учнями.
— Який настрій у вас виникає, коли ви читаєте вірш? Що вас розсмішило у вірші?
— Прочитайте слова мами.
— Прочитайте слова сина.
2) Виразне читання вірша учнями.
Опрацювання вірша Г. Чубач «У селі в бабусі»
— Уявіть, що ви приїхали в село. А там...
1) Самостійне мовчазне читання вірша учнями.
2) Аудіювання.
- Хлопчик прокидався:
пізно
- Що хлопчик бачив з вікна?
кущики картоплі
- Де сиділо кошеня?
у дворі
- Яке літо в селі у бабусі?
найтепліше
- Що гукав хлопчик друзям?
Почекайте мене!
3) Виразне читання вірша учнями вголос.
Опрацювання тексту Л. Гоян «Канікули»
Читання тексту вчителем
— Чому слово канікули на цілий світ чути?
— Чому діти чекають канікул?
— Що дарує літо дітям?
— Як можна відпочити влітку?
— Про що не слід забувати під час відпочинку влітку?
Читання побажання авторів підручника
— Що вам радять автори «Читанки»? Де можна брати книжки для читання влітку?
IV. Підсумок уроку
— Бажаю вам веселих літніх канікул!
Оцінка матеріалу
Читайте також:
- Навчайтеся розуміти переживання. В. Марсюк «Диктант». Перевірка навички читання
- Можна намалювати словом. Л. Денисенко «Історія про те, як Ліза вигадала Цюцю П. та пішла її розшукувати»
- Не лінуйтеся, говоріть зрозуміло. Г. Павлишина «Економія слів». Конспект, 1 клас
- Учіться висловлювати своє ставлення до описаного. М. Яснов «Жива природа»
- На сонці тепло, біля матері добре. А. Костецький «Все не так». Найважливіша думка. Л. Лапіна «Як півник співати навчився»
Мета: перевірити рівень сформованості в учнів навички читання; вчити запам'ятовувати зміст твору; розвивати мовлення, мислення; виховувати інтерес до читання художніх...
Мета: навчати учнів усвідомлено сприймати зміст прочитаного на слух; вчити розуміти прочитане; розвивати уяву, мислення; виховувати чемність,...
Сприяти розвитку в учнів усіх видів мовленнєвої діяльності; збільшенню лексичного запасу дитини; навчати усвідомлено сприймати зміст прочитаного на слух; виховувати інтерес до художнього...
Мета: вчити учнів розуміти прочитане, висловлювати своє ставлення до описаного; розвивати увагу до слова; виховувати ввічливість, любов до...
Мета: вчити учнів визначати у тексті найважливішу думку; розвивати техніку читання; виховувати шанобливе ставлення до...