Урок: Учіться висловлювати своє ставлення до описаного. М. Яснов «Жива природа»

19 листопада, 2016 0
Мета: вчити учнів розуміти прочитане, висловлювати своє ставлення до описаного; розвивати увагу до слова; виховувати ввічливість, любов до природи.

Хід уроку
I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань
Мовленнєва розминка
1) Робота над скоромовкою.
Ґава проґавила ґавеня.

2) Робота над чистомовкою.
Чечір-вечір, чечір-вечір.
Хтось воркує біля печі.
Чорні лапи, вуса, ротик.
Чечір-вечір, чорний котик!
Г. Чубач

Читання текстів А. Костецького «Все не так», Л. Лапіної «Як півник співати навчився»

III. Робота за «Читанкою» (с. 78–80)
Опрацювання вірша Т. Петровської
/>1) Читання вірша учнями.
— Прочитайте вірш. Назвіть чарівні слова.
— Говорити людям «Доброго ранку, доброго дня чи доброго вечора» означає бажати їм гарного ранку, дня чи вечора. А хіба приємно, коли тебе вітають похнюплено і сердито? Словосполучення «доброго дня (ранку,вечора)» має чарівну силу. Вимовити його зовсім не складно, а якщо при цьому ще й посміхнутися, на душі стане легко і приємно!

2) Гра «Знайди пару».
Коли вітаємось — «Дай, будь ласка»
Коли вдячні — «Добридень»
Коли беремо — «Дякую»

Опрацювання вірша М. Яснова «Жива природа»
1) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша учнями.
— Чим хлопчику не сподобалася поведінка сусідки по парті?

2) Вибіркове читання.
— Прочитайте речення, у кінці яких стоїть знак питання.
— Прочитайте
речення, у кінці яких стоїть знак оклику.
— Прочитайте слова, які римуються.
— Прочитайте назви навчального приладдя.

3) Читання вірша учнями вголос.
— Як хлопчик придумав провчити сусідку по парті? Чи правильно вчинив хлопчик?
— Як можна було зробити по-іншому? Щоб відмовити й не образити, треба попросити вибачення, говорити щиро.

4) Гра «Яке слово загубилось?».
Ну _ тут удієш?
І _ тут не сердься?
В моєму _
Петрова _!
Он _взяла,
_ он червоний —
_по парті
хіба заборониш?
Мені ж і не _ —
якби повертала!
Та скоро залишусь я без _.

— Як ви розумієте назву вірша?
— Доберіть свої назви.

5) Робота за малюнками.
— Розгляньте малюнки. Спробуйте «прочитати» в очах дітей їхні думки й переживання.

IV. Підсумок уроку
— Які твори прочитали на уроці?
— Чого вони вас навчили?
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду