Урок: Смішні пригоди. «Пригода з Дем'яном» (з польського гумору)

19 листопада, 2016 0
Мета: вдосконалювати навички правильного, виразного читання; розвивати мовлення, пам'ять, фантазію, почуття гумору; виховувати корисні звички.

Хід уроку
I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань
Мовленнєва розминка
1) Робота над скоромовкою.
Хоче дівчинка Харитя
Хмарку в гості запросити.
Хай подивиться хмаринка
На хатинку Харитинки.

2) Робота над чистомовкою.
На-на-на — сіла горличка одна.
Но-но-но — сонце загляда в вікно.
Не-не-не — вранці не буди мене.
Ни-ни-ни — дочекалися весни.
Ні-ні-ні — сонце у вікні.

Читання тексту В. Чухліба «Як Сонце сходить»

III. Робота за «Читанкою» (с. 71–73)
/>Опрацювання тексту «Пригода з Дем’яном» (з польського гумору)
1) Самостійне читання тексту учнями.
— Яка пригода сталася з Дем'яном?

2) Гра «Так чи ні?».
  • Дем'ян любить смачно поїсти?
  • Чи готує мама йому щоранку до школи сніданок?
  • Щоб скоротити собі шлях, він вирішив побігти через шкільний двір?
  • Хлопець спіткнувся об камінь і упав на землю?
  • Чи встиг Дем'ян забігти до класу перед дзвінком?
  • З рюкзака Дем'яна вискочила ящірка?
  • Чи зіпсувала миша сніданок Дем'яна?

Фізкультхвилинка

3) Читання учнями тексту «ланцюжком».
— Що найбільше любив Дем'ян?
— Чому Дем'ян залишився без сніданку? Що він вирішив для себе?

4) Вибіркове читання.
— Що говорила мама, коли Дем'ян проспав? Промовте мамині слова.
(— Поспішай, Дем'яне! Ти повинен
бігти,
інакше запізнишся до школи!)
— Прочитайте речення з умовною позначкою «Повторіть».
(— Уфф!..)
— Розіграйте діалог з умовною позначкою «Розіграйте».
(— Ой! —несамовито зойкнула Зося.
— Ой! — заверещала Бася.)

5) Гра «Читає Незнайко».
Дем'янко (Дем'ян) дуже любить смачно поїсти. Щодня (щоранку) готує собі до школи сніданок: бутерброд, тістечко, фрукти... і пакує в рюкзак (коробку).
Залишилося дуже (зовсім) мало часу до дзвоника (початку уроку), і Дем'ян біг щодуху. Щоб скоротити собі шлях, він пішов (вирішив побігти) через сквер.

Гра «Складай — читай»
— Визначте, хто що зробив, побачивши мишу в класі.
зареготали
розповів
суворо
запитала
завищали
намагалися
спіймати





дівчатка
хлопці
учні
Дем'ян
учителька

Робота над малюнками
— Розгляньте малюнок (с. 73).
— Який вираз обличчя в дітей?
— Прочитайте речення, які відповідають малюнку.

IV. Підсумок уроку
— Який твір читали на уроці?
— Чого він вас навчив?
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду