Подорож до Країни Майстрів.

02 листопада, 2016 0
Подорож до Країни Майстрів.

Програмовий зміст: Формувати соціально – комунікативну компетентність дітей; поглибити знання дітей про різноманітний світ професій та про професійну діяльність людей; розвивати логічне мислення,діалогічне мовлення, дрібну моторику,; виховувати повагу до праці людей різних професій.

Хід заняття:

В: Діти, який у вас сьогодні настрій?

П,В- Гарний, веселий.

В: А чому у вас гарний настрій?

П,В-Тому, що ми прийшли до дитсадка, тому, що ми будемо гратися,спілкуватися.

В: А я сьогодні прийшла із гарним настроєм тому, що я люблю наш дитсадок, тому,що я люблю вас, люблю свою професію!

Професій багато у світі

І важливих, і простих

А мене цікавлять діти

Я не можу буть без них

Я

вихователь, я пишаюся цим

Бо життя присвячую дітям усім.

-Як називається моя професія?

Діти: Вихователь!

В:А хто такий вихователь?

(Міркування дітей)

В:-Тож сьогодні ми вирушимо до Країни Майстрів на фестиваль професій. А подорож свою здійснимо на потязі і я стану машиністом цього потяга Ви згодні?

Д: Так!.(Вихователь надіває кашкет)

Увага, увага, нам вже пора

В Країну Майстрів вирушать, дітвора!

Музично -Ритмічна гра:

Їхав потяг через групу –

Чух- чух чух, чух, чух, чух!

І вагончиками стукав-

Тук. Тук, тук, тук, тук, тук!

Раптом потяг зупинився

Тс-с-с-с-с

І вагончик відчепився

Кч-ш-ш-ш-ш

В: Ось ми з вами прибули до Країни Майстрів. Щоб увійти, нам потрібно пригадати мудрі народні вислови про працю.

Діти:

Хто не працює, той не їсть

Бджілка мала,а й та працює

Праця людину годує, а лінь марнує

Руки людини-найбільшій скарб

Силою

не хвались, краще трудись

На дерево дивись, як родить, а на людину, як робить.

Діло майстра величає.

Вихователь: Діти, а що таке професія?

Діти: Професія- це праця людини.

В: Так, праця – це основа людського життя, Тому так багато різних професій.І зараз ми перевіримо ваші знання:

Відео-загадки: Види професій

В: Діти, а тепер пограємо в гру. Я називатиму дію, а ви професію.

Мовленнєва гра: Назви професію

-Лікує ….лікар

-Будує….будівельник

-Продає..продавець

-Готує…кухар

-Навчає…вчитель

-Прибирає…прибиральниця

-Малює…художник

-Гасить… пожежник

-Шиє…швачка

-Продає…продавець

-Виховує…вихователь!

Д/гра «Кому що потрібно для роботи»

В: Діти, а чи знаєте ви що скільки людей працює, щоб ви були одягнені, взуті, нагодовані, щоб у вас були іграшки, щоб ви могли дивитися телевізор, слухати музику?

Ось уявіть собі, щоб було б, як би зникли деякі професії.

Вікторина:

-Щоб сталося, коли б вчитель не вийшов на роботу?

Д: Не було б кому навчати.

-Як би не було лікаря?

Д: не було б кому лікувати

-Не було б пожежника?

Д: Не було б кому гасити пожежу

-Не було б двірника?

Д: Не було б кому прибирати сміття.

В: Отже, діти всяка професія важлива і потрібна, тому треба вчитися робити все і з повагою ставитися до інших, цінувати їх працю.

.В: І ось зараз ми розкажем трішки про кожну з них, а кожна професія розкаже нам про себе. Згода? Звичайно, до кожної професії в гості ми не підемо, але до деяких потрапимо.

Діти переходять до осередків групи, де розміщені дидактичні матеріали по змісту професій

Дидактична гра «Плутанина»

Золоті у нього руки:
Робить зачіски й перуки,
Підстриже і пофарбує,
Гарний настрій подарує.(Перукар)

В:-Що робить перукар? Якими інструментами користується для роботи?

Діти: Перукар робить різні зачіски людям. Він використовує різні інструменти, одними з головних інструментів є гребінець, ножиці, фен,і т.д.

На стіл викладені інструменти які використовує перукар при роботі. Але деякі предмети будуть зайвими. Діти повинні знайти зайвий предмет!

Вихователь: Діти молодці, ви швидко знайшли ложки. Вони дійсно не потрібні перукарю Адля роботи кому вони знадобляться?. Хто знає усі тонкощі приготування їжі?

Смачний у нього пиріг

Чудова каша манна

Він дбає про здоров*я всіх

Йому подяка й шана (Кухар)

В: Що робить кухар? Без чого кухар не зможе обійтися?(Відповіді дітей)

Діти кладуть ложки до знаряддя кухаря та .знаходять зайвий… Шприць.

Від хвороб людей лікує

Їм здоров*ячко дарує

Призначає процедури

І таблетки, і мікстури(Лікар)

Діти додають знаряддя лікаря.

В: Що ви знаєте про професію лікаря? (Відповіді дітей)

Фізкультхвилинка

Кіт збирався до роботи (потягуються)

Та завадили турботи: (розводять руки в сторони)

Треба висушить хвоста, (показують "хвіст")

Накрутити вуса,

Почесати живота. (гладять живіт)

І помити писок.

Цілий день такі турботи, (лічать пальцем)

Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою).

В:Ну що ж, діти, відпочили трошки. А тепер прийшов час показати вам свою майстерність! Прошу до роботи!

Ігрова діяльність:

Під музичний супровід діти демонструють свою майстерність. «Кухарі» готують страви (Діти з солоного тіста за допомогою формочок вирізують печиво) «Перукарі» роблять зачіску(Дівчатка плетуть справжні коси) «Лікарі» надають першу допомогу.

В: Молодці, діти, ви справжні майстри своєї справи, тому нагороджую вас медаллю «Справжній Майстер»

Підсумок заняття:

В: Діти, де ми з вами сьогодні побували?

Д: На фестивалі професій

В: Вам сподобалося бути майстрами? Так!

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду