Урок: Розумійте значення слова, правильно його читайте. О. Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука» (казка)

18 листопада, 2016 0
Мета: вдосконалювати навички правильного, виразного, свідомого читання; вчити розуміти значення слова, правильно його читати; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до читання.

Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань
Мовленнєва розминка
1) Робота над скоромовкою.
Кипи, кипи кашка,
Поки прийде Івашко.

2) Робота над чистомовкою.
Ко-ко-ко — не ходіть далеко.
Ки-ки-ки — мийте чисто руки.
Жи-жи-жи — чистомовку кажи.
Же-же-же — хатинку береже.
Ша-ша-ша — смачна каша.
Шу-шу-шу — їм кашу.
Га-га-га — широка дорога.
Гу-гу-гу — покажу дорогу.

Читання текстів М. Богуславського
«Бабуся вихідна» і Г. Бойка «Сама бачила»


Робота над загадкою
Слово це старовинна будова
З гостряками мурованих веж.
Щойно зміниш ти наголос слова —
Цим одразу будову замкнеш.
— Що це за слово? (Замок,замок)

Робота за «Читанкою» (с. 12–13)

Робота за малюнками
— Розгляньте малюнки.
Чим цікаві слова-підписи до них?

Опрацювання казки О. Ільченка «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука»
1) Читання тексту вчителем.

2) Аудіюванння.

3) Словникова робота.
Крук великий птах, ворон.

4) Гра «Бджілки».
Самостійне напівголосне читання казки учнями.

— Чому вередував Тоні?
— Що запропонував тато?

5) Робота в групах.
— Продовжіть закінчення казки.

6) Вибірковий переказ казки.
— Розкажіть частину казки, у якій йдеться про ображену кашу.

7) Виконання завдань
— Розгляньте малюнки. Чим цікаві слова-підписи до них? (Вівсянка,вівсянка)
— Складіть речення з цими словами.
— Продовжіть речення.
Під горою височів красивий...
— Онучку,— попросила бабуся,— візьми ключ і відімкни, будь ласка...
(замок).

IV. Підсумок уроку
— Чого навчалися на уроці?
— Які нові слова запам'ятали?
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду