«Я-сам». Сфера діяльності: Культура. Самообслуговування

01 листопада, 2016 0
«Я-сам». Сфера діяльності: Культура. Самообслуговування

Мета: Розвивати мовлення, мислення, увагу. Виховувати повагу, турботливе ставлення до рідних людей.

Вчити відповідати на запитання вихователя сполученням слів у д/грі «На екскурсії», вживаючи іменники в однині і множині.

Розвивати вміння дітей діяти за словесною інструкцією дорослого.

Виховувати самостійність, акуратність, старанність, доброзичливість, товариськість, дбайливість, працелюбність, емоційність.

Розвивати просторову орієнтацію, дрібну моторику рук;

Матеріали та обладнання: картини людей в різному віці,картки з різним видом одягу, паперові ляльки з одягом, клей, картки кросівок, кольорові олівці.

Хід заняття:

Вітання:

Діти взявшись за руки вітаються

праворуч та ліворуч від себе.

Гра «На екскурсії»

Психолог: Сьогодні ми підемо до картинної галереї. Чи знаєте, що це таке? (відповіді дітей)________ приміщення з декількома залами, де зберігають і демонстують картини художників.

На картинах намальовані люди різного віку. На картині №1 (діти продовжують )( літній дідусь), на картині №2 (школярка), на картині № 3 (немовлята з татом), на картині № 4 (жінка). Діти, хто з них вранці вдягався сам?(Бабуся, мама,школярка), а кому допомагала мама (малюкам)?

А хто з вас вдома вдягається сам? Молодці.

Гра «Біля дзеркала».

Психолог. Давайте пограємо. Вам необхідно розбитися на пари. Один з вас стає «дзеркалом», а другий буде в це дзеркало виглядати. «Дзеркалу» я дам картку, на якій змальований якийсь одяг. Йому необхідно буде показати як він це вдягає, при цьому не називаючи,

що намальовано на картці. «Дзеркало» у нас незвичайне, а що вміє розмовляти, але воно мовчить, чекає, доки партнер вгадає дію «дзеркала». Та коли дію буде названо «дзеркало» каже чарівні слова «Раз, два, три, покрутись в «дзеркало» обернись!»

(Після того в парі обмінюються діями.)

Гра «Ми такі різні».

Психолог. Вставайте в круг. Я ставитиму питання, а та дитина, про якого піде мова, зробить крок вперед та проказує слова: « Це я, це я. Це про мене слова!»

Психолог. Хто у нас вдягнений в рожеву кофтинку?

У кого червона суконька?

У кого на голові є бант?

У кого шкарпетки біді?

У кого на одязі немає ґудзиків?

У кого в одязі присутній червоний (синій, жовтий) колір?

(Після гри психолог звертає увагу дітей на те, що вони знову змогли переконатися в наявності в кожного з них чогось такого, чого немає в інших.)

Гра «Домалюй шнурок»

Психолог: Маленький Олексій загубив від кросівок шнурок. Допоможіть знайти та домалювати шнурок.

(За допомогою олівців діти розфарбовують шнурки на кросівках)

Гра «Одягни ляльку Барбі»

Психолог: До нас на гостини завітали сестри Барбі. В скрині всі сукні та кофти переплутались тому вони не можуть вийти на вулицю. Треба допомогти. Одягніть сестер.

(Після гри діти повинні розповісти, що вдягли Барбі).

Психолог ставляє ляльок на виставку.

Психолог: Давайте роздивимося ляльок. Чи справились ви з завданням? Чи подобається ваша робота?

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду