Урок: Закріплення букви Ее. Розвиток мовлення за текстом М. Познанської «У метро». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати

16 листопада, 2016 0

Мета: закріплювати вміння учнів читати склади, слова та речення з буквою Ее; вдосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; вчити аналізувати прочитане; розвивати зв'язне мовлення, фонематичний слух; виховувати любов до рідного краю.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

Робота над чистомовкою

Е-е-е — де то мама, де?
Ес-ес-ес — сіяв дід овес,
Ел-ел-ел — в небі пролетів орел.
На-на-на — осінь чарівна.
Те-те-те — листя золоте.


Робота над скоромовкою

Вередували вереднички,
Що не зварили варенички,
Не вередуйте вередниченьки,
Ось і зваряться варениченьки.


III. Повторення вивченого

матеріалу

Гра «Хто уважний?»

— Знайдіть однаковий звук у словах: екран, екскаватор, ескімо, дует, поет, елеватор, метро, поле, день, лелека, ремінь.

Гра «Упіймай слова зі звуком [е]»

Ему мчить — не наздогнати,
Ему — страус — птах, малята,
Ефа в пустелі живе, де піски,
Ефа отруйна змія, малюки.


Гра «Яка буква пропущена?»

На дошці — малюнки: персика, клена, метелика, катера. Під малюнками — підписи з пропущеними буквами. Учні мають заповнити пропуски.

П.рсик, кл.н, метел.к, к.тер.

Гра «З’єднай слово»


Фізкультхвилинка

IV. Робота за Букварем (с. 96–97)

Читання слів, поданих у «променевій» таблиці (с. 96)

Словникова робота

Перина довгастий мішок з

пір’ям або пухом, на якому сплять, або яким укриваються.

Перлина дорогоцінний камінь, який виростає в середині деяких мушлів. Переправа місце, де переправляються через яку-небудь водну перепону. Перевесло довгий, скручений пучок соломи, для перев'язування снопів.

Робота над загадками

Під землею мчать вагони,
Світло сяє на перонах.
Сходи вниз людей везуть,
Ще й нагору заберуть. (Метро)


Метро підземний вид транспорту.
— Чи є метро у вашому місті?
— Чи бували ви в метро?


Дивовіз мене привіз
Без керма і без коліс,
Лізе вгору — лізе вниз. (Ескалатор)


— Які правила поведінки в метро і на ескалаторі ви знаєте?
— Зупинка електропотяга дуже коротка. Він рухається чітко за графіком, визначеним інтервалом на зупинки. Потяг не може чекати тих, хто не встиг вийти. Треба бути дуже уважним і зібраним, щоб не було затримки у русі.

Читання слів у стовпчиках (с. 96)

Читання тексту (с. 96)

Бесіда за сюжетним малюнком

— Що ви бачите на малюнку?

Розповідь учителя

— На берегах могутнього Дніпра розкинулося мальовниче місто Київ. Воно славиться своїми квітучими парками, величними соборами. У травні місто особливо красиве, бо в цей час зацвітають каштани, які є символом нашої столиці.

Знаходження серед букв слів метро, ескалатор, екран

Складання слів із букв слова транспорт

Торт, порт, рот, сон, спорт...

Читання вчителем вірша М. Познанської «У метро»

— Про які чарівні сходи йдеться у вірші?
— Хто став на ці сходи?
— Знайдіть на малюнку ескалатор.

Читання вірша учнями «ланцюжком»

Робота над ілюстрацією (с. 97)

— Розгляньте вхід у метро. За якою буквою ми його впізнаємо?
— Що нас везе в метро?
— Як оформлені станції в метро?


V. Підсумок уроку

— Чого навчилися на сьогоднішньому уроці?
— Що найбільше запам'яталося?
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду