Урок: Закріплення букви Тт. Розвиток мовлення за змістом народної казки. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Робота з дитячою книжкою

16 листопада, 2016 0

Мета: закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою Тт, повторити та закріпити вивчені букви, їхні звукові значення; розвивати навички здійснювати звуко-буквені зіставлення; формувати вміння виразно читати текст; виховувати любов до художнього слова.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

Робота над чистомовкою
Та-та-та — взята висота.
Ти-ти-ти — зможеш підійти.
Ті-ті-ті — кури у смітті.
Ат-ат-ат — мій брат солдат.
Теп-теп-теп — розкинувся степ.
Стук-стук-стук — лине лісом перегук.


III. Закріплення вивченого матеріалу

Читання слів, поданих на дошці в аналітико-синтетичній формі


Робота над загадками. Звуковий аналіз слів-відгадок

А це що за дивина?
Приросла до ніг вона.
Я від неї утікаю —
Ніг моїх не залишає. (Тінь)

На узліссі дріт колючий
В білім мареві пахучім.
Цвіт медовий, запашний,
Плід синенький і терпкий. (Терен)

Він незримо ходить лісом,
Шарудить осіннім листом,
У саду гойдає віти,
Колихає на ніч квіти. (Вітер)


Віконце для допитливих

Терен

Ягоди терну здавна використовувалися у народній медицині як лікувальний засіб при шлунково-кишкових захворюваннях. Квітки терну корисні при різних захворюваннях печінки.

Фізкультхвилинка
Дружно вправними руками
Допоможемо ми мамі.
Посуд гарно перемиєм,
Витрем насухо, складем,
І при цьому не поб'єм.
Пил зітремо й підметемо —
Скрізь порядок наведем.


IV. Робота за Букварем (с. 92–93)

Вступна бесіда

— Сьогодні ми здійснимо подорож. Прочитайте на дошці, куди ми помандруємо.

— Ой, що це! Хтось переплутав у слові букви. Спробуйте прочитати слово, поставивши букви на свої місця.

РАТЕТ (Театр)

— Чи бували ви в театрі? В якому? Яку виставу переглядали? Які театри у вашому місті?

Розповідь учителя про місцеві театри, демонстрування слайдів.

Словникова робота

  • Афіша оголошення про виставу (демонстрування афіші).
  • Сцена спеціальна площадка, підвищена над підлогою, землею, на якій відбуваються концерти, вистави.
  • Партер нижній поверх театрального залу з місцями для глядачів.
  • Репертуар твори, які виконуються в театрі.
  • Театр (який?) — ляльковий, оперний.

Читання слів у стовпчиках «луною» за вчителем (с. 92)

Читання вчителем тексту (с. 92)

— Де були герої оповідання?
Читання тексту «луною» за вчителем
— Хто сидів у партері?
— Де сиділи Тамара та Роман?
— Хто дарував артистам квіти?


Читання вчителем тексту (с. 93)

— Про який театр ви прослухали оповідання?
Читання тексту учнями
— Що треба зробити, щоб дізнатися про репертуар театру?
— Яка вистава йде у театрі опери та балету? Хто бачив цю виставу?
— Написав для дітей оперу «Коза-Дереза» відомий український композитор Микола Віталійович Лисенко.
— Прочитайте пісеньку Кози.


V. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Коза-Дереза».

Читання казки вчителем

Розучування пісеньки Кози

Робота в групах. Інсценізація фрагментів казки учнями

VI. Підсумок уроку

Гра «Продовж речення»
— Сьогодні на уроці ми вчилися...
— Найбільше мені сподобалося...
— Мені було складно...
— Я хотів би навчитися...
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду