Урок: Закріплення букви Пп. Розвиток мовлення за текстом Н. Тарасенко «На пасіці взимку». Мовні ігри. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати

15 листопада, 2016 0

Мета: закріпити вміння учнів читати склади, слова, речення з буквою Пп, виконувати звуковий та звуко-буквений аналіз слів; розвивати творчу уяву, образне мислення; виховувати любов до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

Чистомовка

Пу-пу-пу, пу-пу-пу! — Йду на ринок по крупу.
Па-па-па, па-па-па! — Дуже добра ця крупа!
Пи-пи-пи, пи-пи-пи! — Зварю кашу із крупи!
Пу-пу-пу, пу-пу-пу! — Миші з'їли всю крупу!


III. Повторення вивченого матеріалу

Робота над загадками. Звуко-буквений аналіз слів-відгадок

Бджоли прилітають,
З квітів мед збирають.
На початку літа Зацвітає... (липа).


— Якому місяцю

липа дала своє ім'я? (Липень)

Затишна моя хатинка
Не помітна павутинка,
Гляньте, скільки ниточок!
А господар... (павучок).


Мов червоний ніс,
На городі зріс.
В борщику скупався,
У роті заховався,
Язик припік Та й утік! (Перець)


IV. Робота за Букварем (с. 84–85)

Читання слів, поданих у рамках (с. 84)

Читання слів у стовпчиках

— Прочитайте чоловічі імена; жіночі.

— Яка спільна частина у словах лив, налив, полив, вилив?

Читання тексту з малюнками

— У кого пасіка?
— Що приготувала Ніна?
— Прочитайте окличне речення.


Робота над сюжетним малюнком

— Кого ви бачите на малюнку?
— Що тримає в руках Павло? А Ніна?
— Що ще є на столі?

Читання слів Пилип, потоп

— Прочитайте слова зліва направо і справа наліво.

Що ви помітили?

Фізкультхвилинка

Довгоногий чорногуз
У болотечку загруз.
Будем його рятувати,
За хвостика витягати,
Щоб не плакав чорногуз,
Що в болотечку загруз.
Раз, два, три, чотири, п'ять!
Будем ніжки обмивать.
Хай летить собі на волю
І шукає кращу долю...
Ми йому допомагали,
Одночасно спочивали.
А тепер нам час сідати:
Будем далі працювати.


Читання вчителем тексту «На пасіці взимку» за Н. Тарасенко

— Де живе Полінка?
— До кого вона часто їздить у гості?
— Що є у дідуся?
— Де стоять вулики?
— Що роблять бджоли взимку?
— Хто часто прилітає взимку до вуликів?
— Що робили синички?
— Якої шкоди завдавав їхній стукіт?
— Що дідусь запропонував Полінці?


Робота над сюжетним малюнком

— Кого ви бачите на малюнку?
— Що придумали дідусь з онучкою?
— Як допомогли синичкам?
— Як синички віддячать улітку людям за турботу?
— Синиці поїдають велику кількість шкідливих комах, чим приносять нам неоціненну користь у боротьбі зі шкідниками лісів, парків, садів. Тому оберігати їх для нас, людей, є особливо важливою справою.


V. Підсумок уроку

— Сьогодні ви багато працювали на уроці. Дякую вам за гарну роботу! А тепер утворіть коло і візьміться за ручки. Відчуваєте тепло долоньок одне одного? Посміхнімося одне одному і всі разом скажемо: «Дякуємо за співпрацю».

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду