Урок: Закріплення букви Вв. Розвиток мовлення за віршем М. Стельмаха. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати

15 листопада, 2016 0

Мета: закріпити знання учнів про звук [в], букву Вв, вчити читати слова, речення і тексти з вивченими буквами; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати працелюбність.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

— Повторюйте за мною!

Котик нявкнув: няв-няв-няв,
Песик гавкнув: гав-гав-гав.
Від гавкотняви такої
Всім не стало супокою.


Голосові вправи

— Вимовте звук [і], як мишка;
— Вимовте звук [у], як ведмідь.
— Відтворіть різною силою голосу наближення автомобіля та його віддалення [а-а-а].


Повторення вивченого матеріалу

Робота над загадками, побудова

звукових схем слів-відгадок

Ходить диво по пустелі, На собі несе дві скелі. (Верблюд)

— Виконайте звуко-буквенний аналіз слова верблюд.

Цікаво знати

Верблюд може прожити без води протягом двох тижнів. За цей час він утрачає третину своєї ваги. Зате після цього за десять хвилин він може випити 140 літрів води (понад 17 відер).

Відома людям рідина,
Усяк її вживає.
Буває хмаркою вона,
Сніжинкою буває.
Бува, як скло, вона тверда.
Ви здогадались? Це — ... (вода).

В білу шубу нарядився,
Між снігами загубився,
І реве він, і гарчить,
Хоч і білий, та... (ведмідь).


IV. Робота за Букварем (с. 68–69)

Читання слів за стрілочками

Читання слів у стовпчиках

— Про кого, або про що ми говоримо він? (Павук,вулик,вітер...)
Вона? (Дівчинка,квітка,хвиля...)
Воно? (Дитя,вікно,село...)
/>


Звуковий аналіз слова вінок

Робота над сюжетним малюнком (с. 68)

— Кого ви бачите на малюнку?
— На чому сидять дідусь із дівчинкою?
— Що росте на полі?
— Як називається поле, на якому ростуть кавуни? (Баштан)
Звуковий аналіз слова кавуни.


Читання тексту з пропущеними словами

— Які кавуни вирослі на полі?

Вправляння в інтонуванні речень зі звертаннями

Фізкультхвилинка

Ведмежата в лісі жили,
Всі голівками крутили.
Ось так, ось так,—
Всі голівками крутили.
Ведмежата мед шукали,
Разом дерево хитали.
Ось так, ось так,—
Разом дерево хитали.
На галяві танцювали,
Вище ноги піднімали.
Ось так, ось так,—
Вище ноги піднімали.


Читання слів у стовпчиках (с. 69) «луною» за вчителем

Читання вчителем вірша М. Стельмаха

— Хто посадив і виростив кавуни?
— З чим порівнюється кавун, що виріс при горбочку?
— Розгляньте малюнок.
— Кого зобразив на ньому художник?
— Про що розмовляють діти?
— Озвучте малюнок.
— Роз'єднайте слова і прочитайте, де виріс величезний кавун.

Робота над загадкою

— З ким порівнюється велосипед?
— Що він уміє робити? А що — ні?


V. Підсумок уроку

Гра «Продовж речення»

— Сьогодні на уроці я вчився...
— Я дізнався...
— Найбільше мені сподобалося...
— Хочу навчитися...
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду