Урок: Контрольна робота № 4 (укр. літ., 5 клас)

14 листопада, 2016 0

Мета:

  • навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивчених тем;

  • розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;

  • виховна: виховувати відповідальність, старанність.

Тип уроку: контроль набутих знань і умінь.

Обладнання: тести.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми й мети уроку

ІІІ. Інструктаж учителя стосовно контрольної роботи

IV. Виконання завдань

І варіант

Початковий рівень

1. Як лосю з оповідання Є. Гуцало вдалося врятуватися від вовчої зграї?
А Пощастило втекти;
Б врятували хлопці;
В він переплив річку;
Г врятували мисливці.

2. Укажіть, який художній засіб ужито в рядках із поезії М. Вінграновського «Перша колискова».
У полі спить зоря під колоском
І сонно слуха душу колискову.
А Епітет;
Б гіпербола;
В персоніфікація;
Г метафора.

3. Головний герой якого твору намагався вилікувати хижака?
А «Лось» Є. Гуцала;
Б «Дивак» Гр. Тютюнника;
В «Сіроманець» М. Вінграновського;
Г «В бур’янах» С. Васильченка.


Середній рівень

1. Назвіть ознаки

оповідання.

2. Установіть відповідність між літературними творами та їхніми авторами.

1 «За сонцем хмаронька пливе»

2 «Дощ (Благодатний, довгожданий…)»

3 «Гаї шумлять…»

4 «Сама собою річка ця тече…»

А М. Вінграновський

Б П. Тичина

В М. Рильський

Г Т. Шевченко

Ключ-відповідь: 1–Г; 2–В; 3–Б; 4–А.
3. Яким настроєм перейняті поезії П. Тичини?

Достатній рівень
1. Схарактеризуйте риси характеру хлопчика Олеся з оповідання Гр. Тютюнника «Дивак».
2. Яка головна думка повісті С. Васильченка «В бур'янах»?

Високий рівень
Використовуючи засоби мовної виразності, напишіть твір-мініатюру на тему: «Краса природи та краса душі людської».


ІІваріант

Початковий рівень
1. Як загинув лось з оповідання Є. Гуцала?
А Його вбили мисливці;
Б він провалився на кризі;
В його застрелив Шпичак;
Г він замерз.

2. Укажіть, який художній засіб ужито в рядках М. Рильського з поезії «Осінь-маляр із палітрою пишною…».
Осінь-маляр із палітрою пишною…
Ніжно сміється до вітру.
А Епітет;
Б порівняння;
В персоніфікація;
Г метафора.

3. У якому творі хижак урятував людині життя?
А «Лось» Є. Гуцала;
Б «Дивак» Гр. Тютюнника;
В «Сіроманець» М. Вінграновського;
Г «В бур’янах» С. Васильченка.


Середній рівень

1. Який твір називають ліричним?

2. Установіть відповідність між творами та їхніми авторами.

1 «Люби природу не як символ…»

2 «Не бував ти у наших краях»

3 «За сонцем хмаронька пливе…»

4 «Бабунин дощ»

А П. Тичина

Б М. Вінграновський

В М. Рильський

Г Т. Шевченко

Ключ-відповідь: 1–В; 2–А; 3–Г; 4–Б.

3. Яким настроєм перейняті твори М. Рильського?

Достатній рівень

1. Доведіть, що твір Гр. Тютюнника «Дивак» є оповіданням.

2. Схарактеризуйте риси характеру Сашка з повісті М. Вінграновського «Сіро­манець».

Високий рівень

Використовуючи засоби мовної виразності з твору П. Тичини, напишіть твір-мініатюру «Краса мого рідного краю».

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання

Повторити весь навчальний матеріал. Написати твір «Мій улюблений ге­рой».

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду