Урок: Контрольна робота № 2 (укр. літ., 5 клас)

12 листопада, 2016 0

Мета:

навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивчених тем;

розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;

виховна: виховувати відповідальність, старанність.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: тести.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми й мети уроку

ІІІ. Інструктаж учителя стосовно контрольної роботи

IV. Виконання завдань

І варіант

Початковий рівень
1. В акровірші Л. Глібова «Химерний, маленький…» ідеться про…
А бублик;
Б вареник;
class="" style="margin-left: 20px;">В песика;
Г галушку.

2. Головною вадою Недороля з повісті-казки Г. Малик була…
А жорстокість;
Б заздрісність;
В жадібність;
Г боягузтво.

3. Яка риса характеру висміюється в казці І. Франка «Фарбований Лис»?
А Хитрість;
Б жорстокість;
В хвалькуватість;
Г лінь.


Середній рівень

1. Доведіть, що вислів «Нема троянд без колючок» — приказка.

2. Установіть відповідність між назвами твору та героями.

1 Недороль

2 Мавпа Фрузя

3 Нудота

4 Хуха

А «Хуха-Моховинка»

Б

«Фарбований Лис»

В «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»

Г «Цар Плаксій і Лоскотон»


3. Чому Аля потрапила до Недоладії?

Достатній рівень

1. З поданого уривка випишіть усі художні засоби та вкажіть їхні назви.

«Була вона добра, лагідна, плоха. Звичайненька, слухняна, роботяща, пух­ка, як мох. Мала довгу вовночку, що, мов шовком, вкривала все її тільце. Сама тільки мордочка була голенька й нагадувала садову жовто-фіолетову квіточ­ку — братки».

2. Продовжте речення.

Віршована мова — …; прозова мова — ….

Високий рівень

Як ви розумієте слова В. Королева-Старого, що відповідальність за свої вчинки людина має покладати на себе, а не звинувачувати нечисту силу. Дайте розгорнуту відповідь у вигляді твору-мініатюри.

ІІваріант

Початковий рівень

1. Як величав себе Лис із казки «Фарбований Лис»?
А Гостродум;
Б Остромисл;
В Фарбований Лис;
Г Цар Звірів.

2. Хто з письменників писав про те, що нечиста сила може бути доброю?
А В. Королів‑Старий;
Б І. Франко;
В Г. Малик;
Г В. Симоненко.

3. З'їсти пуд солі — це…
А прислів'я;
Б приказка;
В загадка;
Г акровірш.


Середній рівень

1. Установіть відповідність між автором та твором.

1 Леонід Глібов

2 Галина Малик

3 Іван Франко

4 Василь Симоненко

А «Фарбований Лис»

Б «Цар Плаксій та Лоскотон»

В «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»

Г «Хто вона?»

Ключ-відповідь: 1–Г; 2–В; 3–А; 4–Б.

2. Чому Хуха-Моховинка змушена була шукати нове житло?

3. Доведіть, що вислів «У біді й недузі пізнаєш своїх друзів» — прислів'я.

Достатній рівень

1. Поєднайте частини прислів’їв та поясніть значення кожного вислову.

1 Вік живи…

2 Без роботи…

3 Сварка до добра…

4 Зробив діло…

5 На дерево дивись, як родить, а на людину…

А день роком стає

Б як робить

В гуляй сміло

Г вік учись

Д не доведе

Ключ-відповідь: 1–Г; 2–А; 3–Д; 4–В; 5–Б.

2. Продовжте речення.

Портрет — це…; мова автора — це….

Високий рівень

Як ви розумієте слова Недороля Десятого, що бути «без душі — це на­віть гірше, ніж бути без голови». Дайте розгорнуту відповідь у вигляді твору-мініатюри.

V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання

Складіть власні питання щодо вивченого матеріалу за перший семестр.

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду