Осінь проводжаємо, Зиму зустрічаємо! Спортивне свято

01 листопада, 2016 0
Осінь проводжаємо, Зиму зустрічаємо! Спортивне свято

Мета: Формувати інтерес дошкільників до рухової діяльності через інтеграцію освітніх областей.

Завдання:

Освітні:

  • Вчити дітей виконувати фізичні вправи за командою та притримуючись правил гри;

  • Вправляти дітей у ходьбі, бігу, киданні, лову м'яча

  • Удосконалювати навички виконання рухів з різних вихідних положень

Розвиваючі:

  • Розвивати і корегувати рухові якості дітей – гнучкість, пластичність, силу, рівновагу, швидкість, координацію і точність рухів, витривалість, пам'ять, образне мислення.

  • Розвивати та корегувати поставу, стопу, дрібну моторику, особистісні якості – самостійність, колективну спрямованість. Впевненість у власних силах

  • Розвиток

    фізичних і вольових якостей в умовах змагання

Виховні:

  • Виховувати інтерес до занять фізичної культури

  • Емоційну чуйність, доброзичливість, товариськість

  • Бажання долати труднощі, бути здоровим, довести розпочате до кінця

  • Популяризація здорового способу житті

  • Розширювати кругозір дітей

Обладнання: атрибути – картки чи муляжі овочів, фруктів, ягід. М'ячі, які розмальовані, як кавуни, відра, картопля, ключки, шайби, набивні м'ячі обшиті білою тканиною, вирізані сніжинки з щільного картону.

Оформлення залу: листочки та сніжинки по стінах, повітряні кульки жовтого та білого кольору, 2 вікна залу з 4-х прикрашені витинанками на осінню тематику, два – на зимову.

Хід:

Під веселу музику до залу заходять діти трьох старших груп. Проходять коло по залу та зупиняються перешикувавшись трійками.

В руках діток стрічки. Виконуються вправи зі стрічками під музику.

1. В.П.: о.с., помах правою рукою вгору – вниз. Те саме другою.

2. В,П,: о.с., дві руки вгору, ногу одну назад, прогнутись. В,П,

3. В,П,; о.с., руки вгору, нахил тулуба праворуч, в.п., те саме ліворуч.

4. В,П,: о.с., присісти, руки опустити до підлоги, в.п., руки помахом вгору..

5. В,П,: сидячи, ноги нарізно. Нахил до однієї ноги, в.п., до іншої, в.п.

6. В,П,: стоячи на колінах. Сісти на підлогу біля ніг. Руки трохи праворуч – вгору, в.п., сісти ліворуч від ніг, руки ліворуч – вгору (колові рухи руками)

7.В,П,: о.с., махи руками через сторони вгору по черзі.

8. В,П,: Пружинка зі помахами рук.

Вихователь з фізичного виховання: Діти, давайте заплющимо очі і послухаємо чудову мелодію, а ви потім мені скажете, яку пору року вона вам нагадує.

Звучить фонограма (за вибором музичного керівника)

Відповіді дітей.

Вихователь з фізичного виховання: правильно, діти, ця мелодія мені теж нагадала різнобарвну спокійну осінню пору.

Перша дитина: В сизому тумані, в синій димовій –

Яблука рум'яні, груші медові,

Вміє надаряти сотнями дарів.

Осінь щедра мати всіх трудівників.

Вихователь з фізичного виховання: А ось і Вона (заходить Осінь з жовтою кулькою та корзиною)

Осінь: І правда, діти, це найщедріша пора року. Скільки зібрано овочів на полях і городах, фруктів – у садах! А давайте, пригадаємо, який врожай зібрали ми з вами цієї осінньої пори?

Відповіді дітей.

Осінь: Так, це і картопля, і морква, і буряки та гарбузи, яблука і груші, горіхи і сливи і таке інше. Що можна приготовити з овочів? (борщ) а з фруктів? (компот) А пиріг з чим можна спіч? (ягід)


„ЗВАРІМО БОРЩ, КОМПОТ ТА СПЕЧЕМО ПИРІГ”

(атрибути – картки чи муляжі овочів, ягід, фруктів лежать на протилежному боці від трьох команд в однієї корзині. Треба вибрати необхідний атрибут и принести до команди, наступний гравець біжить тільки після того, як попередній покладе у каструлю муляж)

Осінь: Круглий, як сонце, смугастий, бокастий,

Дуже солодкий і трішки хвостатий. (Кавун)

„ВАНТАЖЕННЯ КАВУНІВ”

(команди вишикуються паралельно вздовж спортивного залу, у кожній команди однакова кількість м'ячів – кавунів лежить у кошику з одного боку та порожній кошик з іншого боку, за командою треба передати м'ячі до пустого кошика)

Осінь: Я росла в темній темниці, як зросла, взяли в світлиці.

З мене шкуру всі деруть, мене варять, мене труть.

Пироги з мене печуть. Відгадайте, хто ж я є?

Чи ви знаєте мене? (картопля)

„САДІННЯ КАРТОПЛІ”

(у дітей відерця с картоплею, по залу перед кожною командою „лунки” – кружки, в які треба першому гравцю покласти картоплю и повернутись до команди з пустим відерцем, наступний гравець збирає картоплю и так далі поки всі діти з команди не приймуть участь в грі)

Осінь пропонує заспівати пісеньку та затанцювати з нею. Прощаючись залишає кошик з подарунками.

Вихователь з фізичного виховання: Дітки, пропоную вам знов заплющити очі та послухати музику, яку пору року вона вам нагадує?

Звучить мелодія (за вибором музичного керівника)

Відповіді дітей.

Входить Зима з блакитною кулькою та торбинкою

Вихователь з фізичного виховання:

Всі чекали з нетерпінням день, коли прийде сама

З хуртовинами і снігом наша Зимонька – зима.

Друга дитина: Вкрила землю ковдра біла, у снігу навколо все.

Нам здоров'я , радість, силу спорт зимовий принесе.

Зима: Яку гостю ви проводжали? Вона з вами грала в цікаві ігри. Я теж пропоную вам пограти. Тільки у зимові ігри.

Третя дитина: Ми забули про простуди. Вже мороз нам не страшний.

Нерозлучні з нами буде ключка, шайба, ковзани.

„ЕСТАФЕТА З КЛЮЧКОЮ ТА ШАЙБОЮ”

(кожна команда отримує ключку та шайбу. Треба провести шайбу від команди до стояка, обвести його и повернутись до команди)

Зима: бачу спритні ви, завзяті. А тепер прошу, маляти, мої загадки відгадати:

•Прозорий, мов скло, а не вставити у вікно? (лід)

•Що влітку спочиває, а в взимку дітей катає? (санки)

•По снігу вони не ідуть, як слід до вподоби їм тільки лід? (ковзани)

•Дві дощечки, дві сестри несуть мене з гори? (лижі)

•Не борошно, а білий. І не вата, а мякий. І, як дзеркало, блискучий – покриває гори – кручі, застеляє землю вкрай, щоб був кращий урожай (сніг)

Зима: Ну й веселі та завзяті, ці малята – дошкільнята. Всі загадки відгадали. Пропоную погратись зі снігом та скатати снігові кульки.

„ПРОКОТИ СНІЖКУ”

( кожній команді дається набивний м'яч, обшитий білою тканиною – „сніжна куля” – її треба прокотити до стояка, обкотити, та повернутись до команди)

Пісня про Зиму та таночок разом з нею.

Заключна естафета зі „сніжинками”

„ХТО БІЛЬШЕ НАЗБИРАЄ СНІЖИНОК”

( на протилежному кінці зали у кошику лежать сніжинки, треба добігти, взяти одну сніжинку и повернувшись до команди покласти у відерце. Біжить інший гравець. У кошику не рівна кількість. По закінченню сніжинки рахують)

Вихователь з фізичного виховання:

Чудова зимова пора! Як любить її дітвора!

На лижах можна ходити, із снігу фортецю ліпити,

На ковзанці можна кружляти, в хокей або сніжки пограти.

Зима: дякую за таку зустріч. Обіцяю дарувати вам багато веселих морозних днів та снігу. І дякую вам подарунками всі учасникам змагань.


Четверта дитина: Ми дружим з фізкультурою і до зарядки звичні,

Виконуємо впевнено всі вправи гімнастичні.


Вихователь з фізичного виховання:

Щоб міцне здоров'я мати, це відомо всім -

Слід зі спортом подружитись діточкам малим

П'ята дитина: Бо прагнемо здоровими і сильними рости.

Тож мусимо старатися щоб чогось досягти


Вихователь з фізичного виховання:

Ну що ж, закінчились змагання Ура – ура – ура!

Втомилися малята, тож пити чай пора!


Під веселу, бадьору музику діти виходять с залу.

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду