Урок: Контрольна робота № 4 (укр. літ., 6 клас)

10 листопада, 2016 0

Мета:

  • навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивчених тем;

  • розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;

  • виховна: виховувати відповідальність, старанність.

Тип уроку: контроль набутих умінь і навичок.

Обладнання: завдання для контрольної роботи.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми й мети заняття

ІІІ. Інструктаж учителя щодо контрольної роботи

IV. Виконання завдань

І варіант

Початковий рівень

1. Хто з митців започаткував жанр співомовок?

А Л. Глібов;

20px;">Б С. Руданський;

В Л. Воронина;

Г Е. Андієвська.

2. Хто започаткував жанр байки у світі?

А Л. Глібов;

Б С. Руданський;

В Езоп;

Г Нерон.

3. «Приїхали запорожці», «вуса прездорові», «ляхи препогані» — це…

А анафора;

Б інверсія;

В рефрен;

Г гіпербола.

Середній рівень

1. Алегорія — це…

2. Ознаками байки є…

Достатній рівень

1. Чим гумор відрізняється від сатири?

2. Поєднайте автора та назву твору.

1 Павло Глазовий

2 Степан

Руданський

3 Леонід Глібов

4 Емма Андієвська

А «Еволюція»

Б «Добре торгувалось»

В «Свиня свинею»

Г «Щука»

Ключ-відповідь: 1–А; 2–Б, В; 3–Г.

Високий рівень

Напишіть твір-мініатюру «Роль сатири в нашому житті».

ІІ варіант

Початковий рівень

1. Інверсія — це…

А перебільшення;

Б неправильний порядок слів;

В різновид повтору;

Г тавтологія.

2. Мораль байки«Жаба й Віл» починається рядком…

А «Не слуха Жаба, дметься гірш»;

Б «Та й що, дурна, собі зробила?»;

В «Такі і в світі жаби є»;

Г «А по мені — найлучче жити».

3. С. Руданський заснував жанр…

А гуморески;

Б байки;

В співомовки;

Г анекдоту.

Середній рівень

1. Співомовка — це…

2. Гумористичними жанрами є…

Достатній рівень

1. У чому полягає гумористична спрямованість твору П. Глазового «Найважча роль»?

2. Поєднайте назву твору та його автора.

1 Павло Глазовий

2 Степан Руданський

3 Леонід Глібов

4 Емма Андієвська

А «Найважча роль»

Б «Запорожці у короля»

В «Гуменний»

Г «Муха і Бджола»

Ключ-відповідь: 1–А; 2–Б, В; 3–Г.

Високий рівень

Напишіть твір-мініатюру «Значення моралі в байці».

V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання

Написати роздум «Твір, який справив на мене найбільше враження».

Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду