Урок: Контрольна робота № 3 (укр. літ., 6 клас)

10 листопада, 2016 0
Мета:
  • навчальна: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивчених тем;
  • розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;
  • виховна: виховувати відповідальність, старанність.
Тип уроку: контроль набутих умінь і навичок.
Обладнання: завдання для контрольної роботи.

ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми й мети заняття

ІІІ. Інструктаж учителя щодо контрольної роботи

IV. Виконання завдань І варіант
Початковий рівень
1. Хто з цих майстрів слова народився в родині відомого письменника?
А ВсеволодНестайко;
Б Ярослав Стельмах;
В Леся Воронина;
Г Іван Рень.
2. Начитавшись книжок, Митько висловив думку, що назва села Юрківка може бути пов'язаною з…
А ім'ям святого Юрія;
Б юрським періодом;
В ім'ям хлопчика Юрка, який колись урятував село;
Г ім'ям пана, якому колись це село належало.
3. Машину часу бабуся Соломія приховувала під виглядом…
А звичайної квітки;
Б жовтого «Запорожця»;
В мітли;
Г парасольки.

Середній рівень
1. Установіть відповідність між героями та твором.
А Ява
Б Клим
В Сергій
Г Павлуша
Д Кактус
1 «Тореадори з Васюківки»
2 «Митькозавр з юрківки, або Химера лісового озера»
3 «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»
Ключ-відповідь: 1–А, Г; 2–В; 3–Б, Д.
2. Що таке пригодницька повість?

Достатній рівень
Василь Трош обдурив хлопців, насміхався з них, але вони йому подякували. Чому?

Високий рівень
Доведіть, що твір «Тореадори з Васюківки» є пригодницьким.

ІІ варіант
Початковий рівень
1. Яка з наведених ознак не властива пригодницьким творам?
А Опис незвичайних, небезпечних подій;
Б сюжетна лінія розвивається швидко й інтригуюче;
В наявна велика кількість фантастичних епізодів, вигаданих істот;
Г наявні головні та другорядні герої.
2. У якому творі багато наукової інформації з палеонтології?
А «Тореадори з Васюківки»;
Б «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»;
В «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»;
Г «Казка про яян».
3. Ява й Павлуша вважали, що в них була прекрасна й благородна ідея…
А влаштувати бий биків;
Б посадити дерево;
В провести під свинарником метро;
Г врятувати цуценя.

Середній рівень
1. Установіть відповідність між автором і твором.
А Ярослав Стельмах
Б Всеволод Нестайко
В Леся Воронина
Г Емма Андієвська
Д Микола Вороний
1 «Говорюща риба»
2 «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»
3 «Митькозавр з Юрківки»
4 «Тореадори з Васюківки»
5 «Євшан-зілля»
Ключ-відповідь: 1–Г; 2–В; 3–А; 4–Б; 5–Д.
Що таке фантастична повість?

Достатній рівень
Яву та Павлушу можна назвати романтиками, адже…

Високий рівень
Доведіть, що твір «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» є фантастичною, романтичною, багатоепізодною повістю про виховання гідності й мужності.

V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання
Підготуйте цікаві українські анекдоти, байки, усмішки, гуморески для ви-разного читання в класі, зробіть до них ілюстрації.
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду