Урок: Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Характеристика образів повісті

09 листопада, 2016 1
Мета:
  • навчальна: продовжувати роботу над творчістю Лесі Ворониної, зокрема над її твором «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9», продовжувати роботу над умінням характеризувати образи персонажів твору;
  • розвивальна: удосконалювати вміння переказувати зміст твору, аналізувати його, характеризувати дійових осіб;
  • виховна: формувати позитивний світогляд, виховувати прагнення до самовдосконалення, прищеплювати інтерес до пізнання нового.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: підручник, портрет письменниці.
Теорія літератури: сюжет.

ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення
теми й мети заняття

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

ІV. Сприйняття й засвоєння учнями нового навчального матеріалу

Кросворд
1. Прізвисько Сашка. (Кактус)
2. Ім'я головного героя повісті. (Клим)
3. Як називав головний герой прибульців? (Синьоморди)
4. Ім'я бабусі Клима. (Соломія)
5. Країна, у якій працювали батьки Клима. (Єгипет)

Бесіда за питаннями
1. Що вразило Клима, коли він повертався з будмайданчика? 2. Що дізнався Клим від метелика? 3. Чому Клим здивувався, дізнавшись, що його бабуся пов'язана з ТТБ? 4. Чому хлопчик змушений боротися з прибульцями? Як це його характеризує? 5. Що нового дізнався Клим про свою бабусю? 6. Чому при-бульці хочуть захопити Землю? Який метод боротьби з людьми вони використовують? 7. Як Клим називав прибульців? 8. Що сталося з машиною часу?

Робота з таблицею
Ім'я героя
Рід занять
Уподобання
Риси характеру
Заєць



Жук



Сашко Смик (Кактус)



Бабуся Соля



Головний прибулець




«Незакінчене речення»
1. Бабуся Соломія любила наспівувати пісню групи Beatles… («Yellow submarine»). 2. Клим запропонував використати як зброю проти синьомордів звичайних… (мух). 3. Батько Клима в піраміді знайшов… (дримбу). 4. Під час гри на дримбі до піраміди злетілися… (комахи). 5. Усі представники роду Джур втаємничені… (у прадавні секрети характерництва). 6. Машина часу була прихована в… (жовтому«Запорожці»). 7. Помічником синьомордів виявився… (сашко Кактус). 8. Бабусю Соломію переховували у… (старому будинку, де лагодять взуття). 9. Найуспішніший засіб від переляку бабуся клала… (в пиріжки).

Робота з підручником
Виконайте завдання на с. 205.

Робота зі схемою
Заповніть схему, указавши еволюцію головного героя повісті від початку твору й до його завершення за планом.

Бесіда з учнями
1. Яка тема твору? 2. Яка основна думка повісті? 3. Назвіть елементи фантастичного, пригодницького у творі. 4. Чи імпонує вам особистість головного героя? Чому?

V. Підсумок уроку «Мікрофон»
1. Що допомогло здолати прибульців? 2. Як ви гадаєте, чи був Клим боягузом? Чи йому просто не вистачало впевненості у своїх силах? 3. Як еволюціонує головний герой упродовж твору?

VІ. Домашнє завдання
Скласти кросворд за твором Лесі Ворониної «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».
Оцінка матеріалу
Коментувати
Введіть код з малюнка:*
оновити, якщо не видно коду
  1. де книга ее на етом сайте попросту
    де книга ее на етом сайте попросту
    23 березня 2017 19:16
    Еще я хотел прочитать ету книгу а ее там нет